Accountmanager

Jij bent het aanspreekpunt voor opdrachtgevers binnen jouw regio. Je introduceert onze dienstverlening bij potentiele opdrachtgevers en breidt deze uit bij bestaande. Je kan hierbij terugvallen op ruim 45 jaar ervaring van de marktleider op de seniore arbeidsmarkt. Want dat is wie wij zijn. Wij geloven in de ongekende mogelijkheden van AOW gerechtigden en deze visie wordt gedragen door een groeiend aantal opdrachtgevers. Wij zoeken een accountmanager die intrinsiek betrokken, oprecht geïnteresseerd en doelmatig ingesteld is.

Wat ga je nog meer doen

Je gaat in gesprek bij klantrelaties en spreekt daar uitvoerig met HR adviseurs, HR Managers, Inkoop en/of Directie over strategische personeelsvraagstukken. Je achterhaalt de specifieke behoefte(n) en biedt vervolgens een oplossing op maat. Jouw werkweek bestaat uit het telefonisch maken van afspraken waar je zelf opvolging aan geeft. Door het voeren van de gesprekken leer jij klanten kennen en weet je wat er bij hen speelt. Je weet onze toegevoegde waarde heel natuurlijk over te brengen. Jouw dagen bestaan verder uit (het voorbereiden van) klantbezoeken, het uitwerken van offertes, het vastleggen van verrichte bezoekinspanningen en het verzorgen van de aftersales. Je krijgt dus de uitdagende verantwoordelijkheid om zelfstandig aan de slag te gaan.

Wie ben jij

Je bent een commercieel en resultaatgedreven persoonlijkheid, altijd op zoek naar nieuwe mogelijkheden en kansen. Jouw vakkennis op het gebied van de (flexibele) arbeidsmarkt is groot. Ook jouw kennis van actuele wet- en regelgeving, specifieke regelgeving die relevant is voor de uitzendbranche. Heb je ook nog ervaring met Salesforce  dan is dat mooi meegenomen!

Arbeidsvoorwaarden

De functie is ingeschaald in schaal 7, minimaal € 2.492,93 en maximaal € 4.171,87 bruto per maand o.b.v. fulltime en afhankelijk van leeftijd en ervaring. Leaseauto, laptop en mobiele telefoon en een maandelijkse onkostenvergoeding. Je bent zelf in charge voor wat je kunt behalen aan bonus op basis van jouw prestaties. Werken is leuk, maar vrije tijd ook. Zo kun je rekenen op maar liefst 31,5 vakantiedagen per jaar o.b.v. een fulltime werkweek. Zo houd je een goede balans tussen werk en privé. En ook (persoonlijke) ontwikkeling vinden wij belangrijk, via onze eigen trainer zorgen wij ervoor dat jij kunt blijven groeien. Standplaats is Utrecht. 

Wie zijn wij

65plus is een niche speler met bijna 50 jaar ervaring in de arbeidsbemiddeling. We zijn een kleine organisatie met een grote landelijk impact met ons unieke verhaal. Er werken ongeveer 35 collega’s die op een informele manier met elkaar samenwerken om elke dag  weer gewone dingen ongewoon goed te doen. Onze cultuur kenmerkt zich als open, direct en betrokken. Wij vinden doorgroei en ontwikkeling van onze medewerkers bijzonder belangrijk en bieden dan ook middels eigen ontwikkelde trainingen hiervoor uitgebreid de mogelijkheden.   

Interesse

Solliciteer direct via sollicitatie@65plus.nl. Wil je meer informatie? Neem dan contact op met onze HR Manager: Hester van Gils te bereiken via sollicitatie@65plus.nl of telefonisch via 06-3634 2175.