Applicatiebeheerder

Als Applicatiebeheerder bij 65plus ben jij verantwoordelijk voor onze ontwikkeling en beheer van de technische infrastructuur en alle functionele applicaties. Dit doe je door een effectieve afstemming te realiseren tussen de  technische infrastructuur, applicatiebeheer en jouw gebruikersorganisatie. Je bemoeit je meer dan graag met complexe omgevingen, maakt de juiste afwegingen en weet welke technologieën je moet inzetten. 

Wat ga je nog meer doen

Je werkt aan een optimale samenwerking met onze service providers door bijvoorbeeld outsourcing. Op organisatorisch en technisch vlak houd je je bezig met het beheer van informatiebeveiliging.  Je onderhoudt contacten met leveranciers voor contractafspraken, zoals het behalen van SLA’s op ICT gebied. Wij maken gebruik van de applicaties Salesforce,  Helloflex, en Exact/ Synergie. Prettig natuurlijk als jij met name van Salesforce al kennis hebt. Omdat jij alles weet binnen jouw vakgebied ben je op de hoogte van actuele ontwikkelingen en signaleert trends en bepaalt of dit dan ook geïmplementeerd moet worden bij 65plus! Standplaats van deze functie is ons hoofdkantoor in Zaandam, maar je zal ook zo nu en dan naar onze vestigingen in Amsterdam en Bunnik gaan.

Wie ben jij

Je beschikt over MBO werk- en denkniveau en hebt affiniteit met IT. Je hebt ervaring in outsourcing en coördineren van externe partijen voor ICT services. Je weet hoe je technisch- infrastructurele- en applicatiebeheer projecten moet formuleren en het uitvoeren hiervan. Je hebt een duidelijke visie op het inrichten van Cloud infrastructuur en applicatielandschap en met realiseren van informatie beveiliging en security operations. Heb je ook nog kennis en/of ervaring in de uitzendbranche? Dan heb je een streepje voor.

Arbeidsvoorwaarden

De functie is ingeschaald in schaal 9, minimaal € 3.160,26 en maximaal € 5.523,01 bruto per maand o.b.v. fulltime en afhankelijk van leeftijd en ervaring. Laptop, mobiele telefoon en een maandelijkse onkostenvergoeding. Werken is leuk, maar vrije tijd ook. Zo kun je rekenen op maar liefst 31,5 vakantiedagen per jaar o.b.v. een fulltime werkweek. Zo houd je een goede balans tussen werk en privé. En ook (persoonlijke) ontwikkeling vinden wij belangrijk, via onze eigen trainer zorgen wij ervoor dat jij kunt blijven groeien.

Wie zijn wij

65plus is een niche speler met bijna 50 jaar ervaring in de arbeidsbemiddeling. We zijn een kleine organisatie met een grote landelijk impact met ons unieke verhaal. Er werken ongeveer 35 collega’s die op een informele manier met elkaar samenwerken om elke dag weer gewone dingen ongewoon goed te doen. Onze cultuur kenmerkt zich als transparant, direct en betrokken. Wij vinden doorgroei en ontwikkeling van onze medewerkers bijzonder belangrijk en bieden dan ook middels eigen ontwikkelde trainingen hiervoor uitgebreid de mogelijkheden.  

Interesse

Solliciteer direct via sollicitatie@65plus.nl of wil je meer informatie? Neem dan contact op met onze HR Manager: Hester van Gils te bereiken via sollicitatie@65plus.nl of telefonisch via 06-48451817.