Eerste medewerker Backoffice

Zaandam, fulltime



De functie in het kort

Bij het hoofdkantoor van 65plus is de centrale backoffice afdeling gevestigd. De belangrijkste taak van deze afdeling is om onze omvangrijke database in administratief, financieel en juridisch opzicht te beheren. Je vormt in de functie van eerste medewerker backoffice het aanspreekpunt voor de afdeling, coördineert de dagelijkse werkzaamheden en rapporteert aan de manager financiële zaken.

De inhoud van deze functie

Als marktleider op de seniore arbeidsmarkt werken wij met een database welke bestaat uit gegevens van- en over uitzendkrachten, opdrachtgevers en stakeholders. Het spreekt voor zich dat wij dit tot in de puntjes verzorgd willen houden. Als eerste medewerker backoffice krijg je de boeiende opdracht om de afdeling optimaal te laten functioneren en zelf in alles het goede voorbeeld te geven door mee te werken. Je gaat samenwerken met drie directe collega’s (2.2 FTE) die zich inspannen om alle taken tijdig en secuur uit te voeren.

Het takenpakket van de backoffice verandert constant. Het ultieme doel is om uiteindelijk alle administratieve werkprocessen over te nemen van onze regiokantoren. Hier wordt stap voor stap aan gewerkt, wat betekent dat het takenpakket van de Backoffice voortdurend aan verandering onderhevig is. Dit vergt flexibiliteit van de medewerkers op de afdeling. Een greep uit de huidige taken zijn de aanmaak, het beheer en het bijhouden/actualiseren van personeelsdossiers van uitzendkrachten. Maar ook het verzorgen van de wekelijkse verloning zodat onze kandidaten netjes op tijd hun loon ontvangen. Aan de kant van de opdrachtgevers zorgt men ervoor dat alle benodigde documenten bij een (nieuwe) plaatsing aanwezig zijn. Om onze talrijke certificeringen te behouden worden we periodiek gecontroleerd. De backoffice kan ieder gevraagd document tijdig en foutloos opleveren.

Overige taken in deze functie zijn het maken van rapportages ten behoeve van het managementteam (voornamelijk de manager financiële zaken) en directie, het fungeren als ondersteuning / back up bij jaarlijks terugkerende projecten en diverse overige controlerende werkzaamheden.


Wat wij vragen van onze nieuwe collega

  • HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in de hoek van (bedrijfs)administratie of vergelijkbaar
  • In alles geldt dat een grondige, zeer secure werkhouding centraal staat. Je streeft naar perfectie in jouw werkzaamheden en bent zelfkritisch
  • Je bent zeer sterk in procesmatig opzicht, en ziet de onderlinge verbanden in je werkzaamheden
  • Je bent continu op zoek naar slimmigheden die het werk nóg efficiënter kunnen inrichten
  • Je hebt een natuurlijk overwicht
  • Je bent woonachtig in (de directe omgeving van) Zaandam
  • Je bent communicatief goed onderlegd vanwege de vele in- en externe contacten die je onderhoudt
  • Fulltime beschikbaar zijn is een harde eis voor deze functie

Ons aanbod

Zowel werkinhoudelijk als arbeidsvoorwaardelijk zijn de zaken prima geregeld bij 65plus. De functie is ingeschaald in schaal 4, minimaal € 1.919 en maximaal € 2.749 bruto per maand bij een fulltime werkweek van 39 uur. We kennen prima aanvullende regelingen waaronder eindejaarsuitkering van 2%, een ruime hoeveelheid vakantiedagen zodat werk en privé in balans blijven, uitgebreide interne personeelsregelingen en veel aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling. Je kunt rekenen op uitgebreide introductie binnen de organisatie, waar training over de specifieke wet- en regelgeving in de uitzendbranche ook onderdeel van uitmaakt. Dit kan wat complex zijn. Als je enige affiniteit/ervaring hebt met werken voor een uitzendbureau heeft dat dan ook de voorkeur. 

Over ons

Uitzendbureau 65plus bestaat uit 5 regionale kantoren en het hoofdkantoor in Zaandam. Wij hebben 45 medewerkers in dienst. Bij het hoofdkantoor werken 15 medewerkers waar de sfeer productief, gemoedelijk en informeel te noemen is.

Interesse?

Stuur je sollicitatie voorzien van motivatie en CV naar Jelle Kuijs (HR Officer): sollicitatie@65plus.nl o.v.v. sollicitatie 1e medewerker backoffice. Voor vragen kun je ook contact opnemen met Jelle via 063634 2175.