Dienstverlenend
Onze archiefmedewerkers zijn communicatief en sociaalvaardig en ondersteunen waar nodig.
Als archiefmedewerkers – ook wel dossierbediendes, DIV-medewerkers of informatiebewerkers genoemd - beheert en archiveert u documenten. Ook helpt u collega’s en/of derden bij het terugvinden van gegevens. U bent verantwoordelijk voor het op de juiste wijze archiveren van documenten, zodat deze makkelijk vindbaar zijn. Het kan hierbij gaan om historische documenten, maar ook om digitale gegevens. Denk hierbij aan gegevens met betrekking tot administratie, voorraden, correspondentie die alfabetisch, numeriek of op trefwoord worden geordend. Archiefmedewerkers van 65plus In Goede Handen kunnen aan de slag bij uiteenlopende organisaties in heel Nederland. Dat kunnen gemeenten, overheidsinstellingen of historisch documentatiecentra zijn. Bent u enthousiast en wilt u graag aan de slag als archiefmedewerker? Bekijk de vacatures en solliciteer direct!
Onze archiefmedewerkers zijn communicatief en sociaalvaardig en ondersteunen waar nodig.
Onze flexkrachten werken nauwkeurig, letten op details en werken efficiënt.
De medewerkers kunnen ook ondersteuning bieden bij het archiveren en beheren van digitale gegevens.
Heeft u een passende vacature gevonden, solliciteer direct en heel eenvoudig online.
Kunnen wij u ondersteunen in uw zoektocht naar een facilitaire baan? Neem dan contact op met onze hr-specialisten.