65plus In Goede Handen heeft jarenlange ervaring in de arbeidsbemiddeling van facilitaire en dienstverlenende medewerkers die de AOW-gerechtigde leeftijd hebben bereikt, zoals secretaressen. Wij plaatsen deze ervaren krachten bij uiteenlopende bedrijven en ondernemingen in heel Nederland. In ons bestand beschikken wij onder andere over secretaressen, medewerkers van een secretariaat en directiesecretaressen. Wilt u aan de slag als secretaresse? Uw takenpakket zal onder andere bestaan uit planning, agendabeheer, het beheren van de mail en telefoon, het uitvoeren van administratieve zaken en het voorbereiden en notuleren van afspraken. Solliciteer nu op de functie van uw keuze.

Het DNA van onze secretaressen

  • Representatief

    Representatief

    Onze secretaressen hebben een net voorkomen en zijn sociaalvaardig.

  • Administratief

    Administratief

    Het uitvoeren van lichte én zware administratieve taken is geen probleem.

  • Breed inzetbaar

    Breed inzetbaar

    De flexkrachten pakken uiteenlopende taken op: van agendabeheer tot notuleren.

Vacatures secretaresse

  • Management Assistent(e) in Amsterdam

    Amsterdam - MBO - NOORD-HOLLAND - 32-40

    Aan de slag als management assistent(e) in Amsterdam-Sloterdijk? Bij 65plus zijn wij regelmatig op zoek naar AOW-gerechtigde medewerkers die...

Direct aan de slag

Heeft u een passende vacature gevonden, solliciteer direct en heel eenvoudig online. 
Kunnen wij u ondersteunen in uw zoektocht naar een facilitaire baan? Neem dan contact op met onze hr-specialisten.