Onze archiefmedewerkers – ook wel dossierbediendes, DIV-medewerkers of informatiebewerkers genoemd - beheren en archiveren documenten en ondersteunen bij de opvraag van documenten. Zij zijn binnen uw organisatie verantwoordelijk voor het op de juiste wijze archiveren van documenten, zodat deze makkelijk vindbaar zijn. Het kan hierbij gaan om historische documenten, maar ook om digitale gegevens. Denk hierbij aan gegevens met betrekking tot administratie, voorraden, correspondentie die alfabetisch, numeriek of op trefwoord worden geordend. De archiefmedewerkers van 65plus In Goede Handen werken daarom nauwkeurig en letten op elk detail, werken zelfstandig en zijn bovenal dienstverlenend.

Het DNA van onze archiefmedewerkers

Ontdek de meerwaarde van de archiefmedewerkers van 65plus In Goede Handen

  • Dienstverlenend

    Dienstverlenend

    Onze archiefmedewerkers zijn communicatief en sociaalvaardig en ondersteunen waar nodig.

  • Zorgvuldig

    Zorgvuldig

    Onze flexkrachten werken nauwkeurig, letten op details en werken efficiënt.

  • Digitaal bekwaam

    Digitaal bekwaam

    De medewerkers kunnen ook ondersteuning bieden bij het archiveren en beheren van digitale gegevens.

Meer over onze archiefmedewerkers

Archiefmedewerkers van 65plus In Goede Handen kunnen aan de slag bij uiteenlopende organisaties in heel Nederland. Dat kunnen gemeenten, overheidsinstellingen of historisch documentatiecentra zijn, maar de flexkrachten kunnen ook binnen een organisatie diverse afdelingen ondersteunen met betrekking tot het beheren en archiveren van documenten. In ons bestand hebben wij veel ervaren archiefmedewerkers die fulltime, parttime of op flexibele basis bij u aan de slag kunnen.

Nieuws & Actualiteiten

“Wij zetten uitzendkrachten van 65plus In Goede Handen in voor verschillende functies, zoals portier, klusjesman en kok in de artiestenfoyer.”
TheaterHangaar Directeur TheaterHangaar

Deze klanten gingen u voor

Snel uw uitzendtarief berekenen?