* Actievoorwaarden

Door gebruik te maken van onze winactie, gaat u akkoord met onderstaande voorwaarden:

  • De actieperiode loopt van 01-01-2019 tot 25-03-2019. De winnaars worden begion april 2019 (WK 14) op deze actiesite bekend gemaakt en persoonlijk op de hoogte gesteld waarna wij de gewonnen prijs op locatie komen langsbrengen;
  • Uw foto en/of video zal op deze pagina vertoond worden;
  • Ongeacht het aantal aanmeldingen per individuele opdrachtgever kan er maximaal 1 (één) prijs gewonnen worden per individuele opdrachtgever.


Uitzendbureau 65plus is gerechtigd naar eigen inzicht en zonder voorafgaande kennisgeving deze voorwaarden gedurende de looptijd van deze winactie te wijzigen, zonder dat Uitzendbureau 65plus daardoor op enigerlei wijze tot vergoeding van enige schade gehouden is jegens de deelnemers. Aanpassing van de voorwaarden en/of staking, zal door Uitzendbureau 65plus bekend gemaakt worden op deze actiepagina. Bij weigering of niet aanvaarding van de aan deze winactie verbonden voorwaarden, kan de prijs niet worden uitgekeerd.

Datum voorwaarden: 01-01-2019

* Actievoorwaarden Kortingsactie

Door gebruik te maken van de Kortingsactie, gaat u akkoord met onderstaande voorwaarden:

  • De 10% korting is geldig van 01-07-2020 tot 01-09-2020;
  • De korting van 10% geldt uitsluitend voor nieuwe opdrachten (uitzenden en payroll) die starten in de periode van 01-07-2020 tot 01-08-2020;
  • Vervangingplaatsingen en plaatsingen die later starten dan de actieperiode komen niet in aanmerking voor deze kortingsactie;
  • U ontvangt in de periode oktober 2020 van ons een creditfactuur ter waarde van 10% korting over het totaal aan u gefactureerde bedrag (excl. BTW) aan afgenomen gewerkte uren in de periode 01-07-2020 tot 01-09-2020;
  • Het uitzendtarief zal in de actieperiode niet worden aangepast, met uitzondering van loonsverhogingen die worden doorgevoerd door de NBBU, die vanuit de overheid worden opgelegd of die in samenspraak met u zijn overeengekomen;
  • Bij weigering of niet aanvaarding van de aan de actie verbonden voorwaarden, zal de korting niet worden toegekend.
  • De opdrachtgever dient vooraf het webformulier te gebruiken om in aanmerking te komen voor de korting. De opdrachtgever kan ook telefonisch aangeven gebruik te willen maken van de Kortingsactie. Neem contact op met een kantoor in uw regio.


65plus is gerechtigd naar eigen inzicht en zonder voorafgaande kennisgeving deze voorwaarden gedurende de looptijd van deze aanbieding te wijzigen of aan te passen zonder dat 65plus daardoor op enigerlei wijze tot vergoeding van enige schade gehouden is jegens de deelnemers. Wijziging of aanpassing van de voorwaarden en/of staking, zal door 65plus bekend gemaakt worden op deze pagina.

10 voordelen van een AOW-gerechtigde werknemer

  • Financieel aantrekkelijk

  • Laag verzuim

  • Zijn een bron van ervaring

  • Hebben minder last van psychische klachten

  • Beter sociaal inzicht

  • Meer inzicht in complexe problemen

  • Zijn toleranter

  • Nemen minder snel onverantwoorde risico's

  • Meer zelfkennis

  • Loyale werknemers

1e prijs: 2 x Escape Room cadeaubon


Samen met je collega's een Escape Room + hapjes en drankje: test hoe het zit met de team spirit!
 

De Winnaars van de 1e prijs:

  1. Mariëlla van Dommelen - NBS Dirk van Veen
  2. Sandra Simons - P1

 

 

 

 

 

2e prijs: 5 x Borrelbox cadeaubon t.w.v. €70


Borrelbox voor +/-20 personen: de perfecte aanvulling voor de vrijdagmiddagborrel (en vergeet de speaker niet!).

De Winnaars van de 2e prijs:

  1. Abdelhak el Haddad - Medipoint
  2. Khadija R'gui - ROC TOP Amsterdam De Klencke
  3. Cor Deen - Martinus College
  4. Joop Kuperus - Fiege
  5. Jordy van Dorst - Warmteservice

 

 

3e prijs: 10 x een overheerlijke taart


Taart voor iedereen: geniet samen met je team van een welverdiende overheerlijke taart!
.

De Winnaars van de 3e prijs:

  1. Angelique Vermeulen - Beekdal Lyceum
  2. Dirk - Bulthuis
  3. Nico Nijenhuis - Bandenexpress Beverwijk
  4. Patrick Doeze - Warmteservice Tilburg
  5. Bob Langeveld - Van Mossel Citroën Amsterdam
  6. Chantal Bos - Auto Haag Zeeuw
  7. Bob Lammers - Rensa Family
  8. Wilko Siskens - Het Motorhuis
  9. John De Roo - Stedelijk Museum Schiedam
  10. Rick van der Veen - Bulthuis

 

5 redenen om ons feedback te geven

Als klant van 65plus wordt u een aantal keer per jaar via een email uitgenodigd om feedback te geven. "Wéér zo’n mail met een eindeloze vragenlijst en lastige invulvelden" denkt u wellicht. Maar wacht even, voordat u op het prullenbakje klikt! Dit zijn de 5 belangrijkste redenen om de korte vragenlijst wél in te vullen:

  1. Dit is de uitgelezen kans om als klant feedback te geven op onze dienstverlening.
  2. Onze vragenlijsten zijn zeer overzichtelijk en het invullen duurt slechts enkele minuten.
  3. De feedback geeft ons realtime inzicht: wat doen we goed en wat kan er beter?
  4. U geeft ons concrete handvaten om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.
  5. Zo kunnen wij nog beter inspelen op de behoeften van u en uw organisatie.

Kortom: u helpt ons met het realiseren van optimale klantbeleving voor iedere klant, in slechts enkele muisklikken!

65plus en Stedin

U leest het al: bij Stedin is er genoeg te doen. Om Stedin te ontzorgen wat betreft personeelsvraagstuken, ondersteunt 65plus met werving en selectie voor de volgende werkgebieden:

  • Uitvoering
  • Engineering
  • IT en data
  • Staf en Support
  • Financieel

 

65plus In Goede Handen

Klik hier verder voor onze actuele facilitaire, hospitalty en office vacatures.


Via 65plus In Goede Handen kunt u bijvoorbeeld aan de slag als receptionist, telefonist, baliemedewerker, secretaresse, gastheer of gastvrouw, huismeester, klusjesman, conciërge, portier of suppoost.

65plus In Goede Handen

Heeft u de AOW-gerechtigde leeftijd bereikt en wilt u graag (blijven) werken? Schrijft u zich dan nu in.


Via 65plus In Goede Handen kunt u bijvoorbeeld aan de slag als receptionist, telefonist, baliemedewerker, secretaresse, gastheer of gastvrouw, huismeester, klusjesman, conciërge, portier of suppoost.

65plus In het Onderwijs

Het onderwijs is voortdurend in beweging. 65plus beweegt met u mee en biedt de oplossing.                                                                   

65plus In het Onderwijs

Klik hier verder voor onze actuele onderwijs en onderwijs-ondersteunende vacatures.


Via 65plus In het Onderwijs kunt u (blijven) werken als leerkracht, examinator, surveillant, beoordelaar, docent, huiswerkbegeleider, conciërge, receptionist, administratief medewerker, klusjesman of schoonmaker.

65plus In het Onderwijs

Heeft u de AOW-gerechtigde leeftijd bereikt en wilt u graag (blijven) werken? Schrijft u zich dan nu in.


Via 65plus In het Onderwijs kunt u (blijven) werken als leerkracht, examinator, surveillant, beoordelaar, docent, huiswerkbegeleider, conciërge, receptionist, administratief medewerker, klusjesman of schoonmaker.

65plus Op de Weg

Klik hier verder voor onze actuele vacatures op het gebied van transport, vervoer en logistiek.


Via 65plus Op de Weg kunt u bijvoorbeeld aan de slag als koerier, chauffeur B/BE, chauffeur personenvervoer, bijrijder, privéchauffeur, directiechauffeur, valet parker, hiker of heftruckchauffeur.

65plus Op de Weg

Heeft u de AOW-gerechtigde leeftijd bereikt en wilt u graag (blijven) werken? Schrijft u zich dan nu in.


Via 65plus Op de Weg kunt u bijvoorbeeld aan de slag als koerier, chauffeur B/BE, chauffeur personenvervoer, bijrijder, privéchauffeur, directiechauffeur, valet parker, hiker of heftruckchauffeur.

Aan de slag in 3 stappen

Bent u AOW-gerechtigd en enthousiast over werken als surveillant bij Lamark? Leuk! U bent als senior namelijk perfect voor deze functie. U kunt met uw kennis, ervaring en natuurlijk overwicht echt het verschil maken voor de examenkandidaten.

  1. Wilt u aan de slag als surveillant bij Lamark en voldoet u aan de functie-eisen? Schrijf u dan zeker in door het onderstaande formulier zo volledig mogelijk in te vullen.
  2. Onze recruiters nemen uw inschrijving in behandeling. 
  3. Is er een match? Dan nodigen wij u graag uit voor een persoonlijke intake bij 65plus. Eventueel gaat u ook bij Lamark op gesprek om kennis te maken.

Aan de slag in 3 stappen

Bent u AOW-gerechtigd en enthousiast over werken als koerier bij 2MC? Leuk! U bent als senior namelijk perfect voor deze functie. U kunt met uw kennis, ervaring en representativiteit echt het verschil maken voor 2MC.

  1. Wilt u aan de slag als koerier bij 2MC en voldoet u aan de functie-eisen? Schrijf u dan zeker in door het onderstaande formulier zo volledig mogelijk in te vullen.
  2. Onze recruiters nemen uw inschrijving in behandeling. 
  3. Is er een match? Dan nodigen wij u graag uit voor een persoonlijke intake bij 65plus. Eventueel gaat u ook bij 2MC op gesprek om kennis te maken.

Aan de slag in 3 stappen

Bent u AOW-gerechtigd en enthousiast over werken bij Sodexo? Leuk! U bent als senior namelijk perfect voor deze functie. U kunt met uw kennis, ervaring en natuurlijk overwicht echt het verschil maken!

  1. Wilt u aan de slag en voldoet u aan de functie-eisen? Schrijf u dan zeker in door het onderstaande formulier zo volledig mogelijk in te vullen.
  2. Onze recruiters nemen uw inschrijving in behandeling. 
  3. Is er een match? Dan nodigen wij u graag uit voor een persoonlijke intake bij 65plus. Eventueel gaat u ook bij Sodexo op gesprek om kennis te maken.

Aan de slag in 3 stappen

Bent u AOW-gerechtigd en enthousiast over werken als chauffeur bij Rensa? Leuk! U bent als senior namelijk perfect voor deze functie. U kunt met uw kennis, ervaring en natuurlijk overwicht echt het verschil maken voor onze opdrachtgever!

  1. Wilt u aan de slag als chauffeur bij Rensa en voldoet u aan de functie-eisen? Schrijf u dan zeker in door het onderstaande formulier zo volledig mogelijk in te vullen.
  2. Onze recruiters nemen uw inschrijving in behandeling. 
  3. Is er een match? Dan nodigen wij u graag uit voor een persoonlijke intake bij 65plus. Eventueel gaat u ook bij Rensa op gesprek om kennis te maken.

Aan de slag in 3 stappen

Bent u AOW-gerechtigd en enthousiast over de werkzaamheden en opdrachtgever? Leuk! U bent als senior namelijk perfect voor deze functie. U kunt met uw kennis, ervaring en natuurlijk overwicht echt het verschil maken bij onze opdrachtgever.

  1. Wilt u aan de slag en voldoet u aan de functie-eisen? Schrijf u dan zeker in door het onderstaande formulier zo volledig mogelijk in te vullen.
  2. Onze recruiters nemen uw inschrijving in behandeling. 
  3. Is er een match? Dan nodigen wij u graag uit voor een persoonlijke intake bij 65plus. Eventueel gaat u ook bij de opdrachtgever op gesprek om kennis te maken.

Aan de slag in 4 stappen

  1. Bent u AOW-gerechtigd en enthousiast over Stedin? Voldoet u daarnaast aan de functie-eisen? Neem dan telefonisch contact op met het 65plus regiokantoor Zuid-Holland of vul onderstaande formulier in.
  2. Geef aan in welke werkgebied u bent geïnteresseerd. Wij maken een afspraak voor een telefonisch interview.
  3. Sluit uw profiel aan op de gestelde eisen? Dan wordt u uitgenodigd voor een intake bij 65plus.
  4. Is er een match? Dan gaat u op gesprek bij Stedin om kennis te maken.

Actie: ontvang korting op uitzendtarief

De komende periode bieden wij u een extra aantrekkelijke aanbieding waardoor het inhuren van tijdelijk personeel nog aantrekkelijker wordt. Bij Uitzendbureau 65plus ontvangt u van 1 mei tot 5 september 2016 tien procent korting op het toch al scherpe uitzendtarief van onze flexwerkers en vakantiekrachten! Vul het webformulier in op deze pagina en ontvang een kostenindicatie.

Actievoorwaarden

Door gebruik te maken van de Kortingsactie, gaat u akkoord met onderstaande voorwaarden:

  • De 10% korting is geldig van 01-11-2019 tot 01-01-2020;
  • De korting van 10% geldt uitsluitend voor nieuwe opdrachten (uitzenden en payroll) die starten in de periode van 01-11-2019 tot 01-01-2020;
  • Vervangingplaatsingen en plaatsingen die later starten dan de actieperiode komen niet in aanmerking voor deze kortingsactie;
  • U ontvangt in de periode november 2019 van ons een creditfactuur ter waarde van 10% korting over het totaal aan u gefactureerde bedrag (excl. BTW) aan afgenomen gewerkte uren in de periode 01-11-2019 tot 01-01-2020;
  • Het uitzendtarief zal in de actieperiode niet worden aangepast, met uitzondering van loonsverhogingen die worden doorgevoerd door de NBBU, die vanuit de overheid worden opgelegd of die in samenspraak met u zijn overeengekomen;
  • Bij weigering of niet aanvaarding van de aan de actie verbonden voorwaarden, zal de korting niet worden toegekend.
  • De opdrachtgever dient vooraf het webformulier te gebruiken om in aanmerking te komen voor de korting. De opdrachtgever kan ook telefonisch aangeven gebruik te willen maken van de Kortingsactie. Neem contact op met een kantoor in uw regio.

65plus is gerechtigd naar eigen inzicht en zonder voorafgaande kennisgeving deze voorwaarden gedurende de looptijd van deze aanbieding te wijzigen of aan te passen zonder dat 65plus daardoor op enigerlei wijze tot vergoeding van enige schade gehouden is jegens de deelnemers. Wijziging of aanpassing van de voorwaarden en/of staking, zal door 65plus bekend gemaakt worden op deze pagina.

Alles over de AOW

De AOW (Algemene Ouderdomswet) is een basispensioen van de Rijksoverheid. Heeft u in Nederland gewoond of gewerkt? Dan ontvangt u AOW van de SVB (Sociale Verzekeringsbank) vanaf uw AOW-leeftijd tot uw overlijden. Wilt u uw AOW-leeftijd berekenen en meer weten? Klik dan op Lees verder.

AOW-werknemers in dienst nemen wordt nog aantrekkelijker

Op dit moment is een wetsvoorstel in behandeling dat het nog aantrekkelijker moet maken voor werkgevers om werknemers na hun AOW-leeftijd door te laten werken. Hierin wordt een minimumloon vastgesteld voor pensioengerechtigde werknemers, worden de mogelijkheden voor tijdelijke contracten verruimd en hoeft een werkgever de werknemer bij ziekte nog maar zes weken loon door te betalen in plaats van twee jaar.

Wilt u op de hoogte blijven van de ontwikkelingen? Volg dan onze Nieuwsblog en Social Media.

Bedankt & contact

Wij willen alle contactpersonen die tot nu toe hebben meegewerkt aan ons onderzoek bedanken voor hun eerlijke feedback en waardevolle bijdrage. Ook in 2020 zullen wij, zoals u van ons gewend bent, niet stilzitten. Wij zijn hard bezig onze dienstverlening aan te passen aan de ontvangen feedback. Dit betekent punten waar het beter kan verbeteren, en de punten waar we goed op scoren waarborgen. In 2020 kunt u wederom uitnodigingen voor feedback van ons verwachten. 
 

Zo werken wij samen met onze klanten aan een optimale klantbeleving. Helpt u ons mee?

 

Heeft u vragen of opmerkingen over ons klantbelevingsonderzoek? 

Neem contact op via info@65plus.nl

Benieuwd wat wij zoal hebben verbeterd?

Wij nemen de mening van onze klanten uiterst serieus en ondernemen hier graag actie op. Zo zijn wij direct aan de slag gegaan met het delen van onze deskundigheid, om meer de rol van een proactieve kennispartner te vervullen richting onze klanten. Wat wij concreet hebben gedaan? Met de komst van de Wet Arbeidsmarkt in Balans hebben wij onze klanten onzorgt door hen proactief te informeren middels onze eigen Whitepaper: Wet Arbeidsmarkt in Balans. Tijdens een bezoek, volledig gewijd aan deze nieuwe wet, lichtten wij de wet toe en konden onze klanten vragen stellen over de WAB.

Bereikbaarheid

Er is betaalde parkeergelegenheid in de omgeving van Station Sloterdijk. Klik links op de button 'Routebeschrijving' en plan uw persoonlijk reisadvies met de auto, het openbaar vervoer of een combinatie van beide.

Wanneer u vanaf Station Sloterdijk naar het kantorenpand kijkt dan is onze ingang aan de rechterkant van het gebouw. Bij de entree van Radarweg 533 selecteert u 65plus op de intercom en belt u aan. Vervolgens openen wij de deur voor u en neemt u de lift naar de 3e etage. Als u de lift uitstapt slaat u twee keer rechtsaf om onze vestiging te bereiken.

Bron van kennis en ervaring

Uitzendbureau 65plus is graag uw gesprekspartner in flexoplossingen. Een persoonlijke en op uw organisatie afgestemde benadering vinden wij belangrijk. Door onze maatwerk aanpak bieden wij de mogelijkheid om aan zeer uiteenlopende verzoeken te kunnen voldoen en altijd de juiste match te vinden voor uw organisatie. Hierbij streven we altijd naar duurzame relaties met zowel onze opdrachtgevers als kandidaten op weg naar een succesvolle samenwerking voor nu en in de toekomst.

Callcenter / Receptie / Balie

Bekijk onze kandidaten in Callcenter/Receptie functies.

Certificering

Bij Uitzendbureau 65plus staat kwaliteit hoog in het vaandel. En dat zeggen we niet alleen zelf, het wordt ook onderstreept door onze ISO 9001:2008 en NEN 4400-1 certificering! Daarnaast zijn wij als volwaardig lid aangesloten bij de NBBU (Nederlandse Bond van Bemiddelings- en Uitzendondernemingen). Voor u een garantie dat u met een kwalitatief en betrouwbaar uitzendbureau zaken doet.

Checklist Veilig werken

Zorg voor een RIVM-proof werkvloer

Bent u al klaar voor het nieuwe werken? Download de Checklist Veilig werken vol aandachtspunten voor een veilige werkplek!

Communicatie met 65plus

In verband met de coronacrisis is het bezoeken van onze kantoren momenteel niet mogelijk. Communicatie gaat zoveel mogelijk telefonisch, via de mail of via het gratis online chatprogramma Skype. Wanneer wij contact met u opnemen zullen wij de communicatiemogelijkheden met u doornemen. Installeer Skype alvast op uw computer, laptop, telefoon of tablet. Klik hier om te downloaden. Meer informatie vindt u hier.

Contactgegevens Amsterdam

Vestiging Amsterdam

Radarweg 533
1043NZ Amsterdam

Tel: 020 – 610 56 02
planningamsterdam@65plus.nl



Uw contactpersonen in het Onderwijs:

  • Astrid van Werkhoven, Key Accountmanager Onderwijs
  • Patty Geers, Planner
  • Michelle van der Veen, Planner
 

 

Coronaprotocollen per branche

Ga naar mijncoronaprotocol.nl

MKB-Nederland en VNO-NCW lanceren in samenwerking met de rijksoverheid de nieuwe website www.mijncoronaprotocol.nl. Op deze site zijn alle protocollen te vinden waarin is vastgelegd hoe bedrijven en publieke organisaties in hun sector aan de slag gaan met de 1,5-meterregels en andere RIVM-voorschriften om verantwoord open te kunnen.

Dans en win!

U maakt daarnaast ook nog eens kans op gave prijzen voor u en uw team! Wat u daarvoor moet doen:

  1. Scan de zwartgele Spotify playlistcode hiernaast met uw telefoon of beluister onze 65plus Golden Oldies op onze Youtube afspeellijst.
  2. Sluit de 65plus Speaker aan op uw telefoon en speel uw favoriete Golden Oldie af.
  3. Roep uw collega's erbij and have fun!
  4. Leg dit moment vast in de vorm van een foto of filmpje (wij gingen u al voor, zie onderaan deze pagina: laat u vooral inspireren!).
  5. Stuur uw foto en/of filmpje hieronder in, of deel deze op social media met #65plusdanceoff

De leukste inzendingen winnen een te gekke prijs!

De 65plus Uitzendkracht

Onze (of uw) kandidaten kunnen online het rooster voor de komende periode bekijken. Zij houden zelf hun beschikbaarheid bij en accorderen de diensten waarvoor zij worden ingepland. Een waterdicht systeem.

 

De 65plus Uitzendkracht

U  kunt online het rooster voor de komende periode bekijken. Zelf houdt u uw beschikbaarheid bij en accordeerd u diensten welke u aangeboden krijgt. Een waterdicht systeem.

 

De 65plus vedetten

#samenstaanwesterk

Benieuwd naar de 65plus vedetten die ondanks deze gekke tijd aan het werk zijn of aan het werk willen? Lees hier een selectie van de verhalen of ga naar de 65plus vedettenpagina voor alle ervaringen!

De Klant

U heeft realtime de beschikbaarheid over de kandidatenpool, roosters en rapportages. Dit betekent dat u direct kunt bijsturen als dit nodig is. Daarnaast kunt u gemakkelijk sturen op uitzendkrachtenvoorkeur en waardeert u uitzendkrachten via het rankinsysteem.
 

De Klant

De klant, uw opdrachtgever, heeft realtime de beschikbaarheid over de kandidatenpool, roosters en rapportages. Dit betekent dat hij/zij direct kan bijsturen als dit nodig is. Daarnaast kan de klant gemakkelijk sturen op uitzendkrachtenvoorkeur en waardeert de klant u via het rankinsysteem.

De Planner van 65plus

Onze planners zien via de planningstool direct welke kandidaten beschikbaar zijn en welke diploma’s en relevante werkervaring zij hebben. Maar ook wat uw beschikbaarheid is. Zo maken wij een optimale planning, waar u wél invloed op heeft, maar u geen tijd kost.
 

De Planner van 65plus

Onze planners zien via de planningstool direct welke kandidaten beschikbaar zijn en welke diploma’s en relevante werkervaring zij hebben. Maar ook of u voorkeur heeft voor deze kandidaat. Zo maken wij een optimale planning, waar u wél invloed op heeft, maar u geen tijd kost.

De taken van onze (senior) accountmanagers:

  • gedegen analyse van het marktgebied en de kansen die daar liggen
  • gericht plegen van acquisitie om bij potentiele opdrachtgevers aan tafel te komen
  • inventariseren van de precieze klantbehoefte (hier word je uitgebreid op getraind)
  • toezien op een optimale vorm van dienstverlening waarbij de opdrachtgever maximaal ontzorgd wordt
  • delen van kennis, tips, trends en leads met collega accountmanager, regiomanager en salesmanager
     

De voordelen van onze 65-plussers!

  • Zeer gunstige prijs-kwaliteitverhouding
  • Database met 100.000 beschikbare en ervaren kandidaten
  • Direct vitale, gemotiveerde en representatieve medewerkers voor uw vacature
  • Optimaal flexibele inzetbaarheid door gunstige wetgeving
  • Landelijke dekking en veel regiokennis aanwezig bij onze medewerkers
  • Naast flexwerken ook voordelige werving & selectie

 

De Winnaars zijn bekend

Uw 65plus contactpersoon neemt binnenkort contact met u op voor het overhandigen van uw gewonnen prijs. Gefeliciteerd!

Diner - Babylon Hotel Den Haag

Bij aankomst in de lobby van het Babylon Hotel Den Haag zal het team van 65plus u verwelkomen. Uw jas e.d. kunt u bij de beveiligde garderobe achterlaten.

Na het ontvangst zal ons team u naar de dinertafel begeleiden waar u kunt genieten van een heerlijk diner. Na het diner zullen we met zijn allen naar de tent van Cirque du Soleil lopen. Het is ongeveer 5 minuten lopen naar de tent op het Malieveld.
 

Door het inzetten van een 65plus Professional via Uitzendbureau 65plus kiest u voor:

  • Flexibiliteit en senioriteit
  • Hoog gekwalificeerde en gemotiveerde medewerkers
  • Actuele kennis en ervaring op uw vakgebied
  • Landelijk bereikbaar en inzetbaar
  • Groot netwerk en jarenlange ervaring
  • Uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding
  • Generatiespecialist sinds 1975
  • Vaste contactpersoon voor al uw vragen

Doorwerken na AOW is mogelijk

Het kan natuurlijk zijn dat u een medewerker na zijn of haar AOW-gerechtigde leeftijd wilt laten doorwerken.

Dit is mogelijk door een nieuwe arbeidsovereenkomst aan te gaan met hem of haar. Als in de cao vermeld staat dat een medewerker door mag werken na het bereiken van de AOW leeftijd loopt het (tijdelijke) contract gewoon door. Echter u mag ook het contract ontbinden op basis van het behalen van de AOW-gerechtigde leeftijd. Vanaf dat moment mag u maximaal zes contracten aanbieden in een tijdbestek van maximaal vier jaar.

Wilt u meer weten over wat wij u als nog interessanter alternatief kunnen bieden? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend advies.

Downloads voor Werkgevers

Bent u Werkgever, Partner, Opdrachtgever, Leverancier of Zakelijk Contact? Klik dan op Lees verder om documenten te vinden ter aanvulling op uw administratie.

Downloads voor Werkzoekenden

Bent u Werkzoekende, Uitzendkracht, Kandidaat of geintreseerde? Klik dan op Lees verder om documenten te vinden ter aanvulling op uw administratie.

Duurzame Inzetbaarheid

Uitzendbureau 65plus doet in samenwerking met de HAN onderzoek naar Duurzame Inzetbaarheid van Senioren. Meer weten? Klik op Lees verder.

 

 

Een ander geluid

Een ander geluid 2

Een greep uit de taken van onze (senior) recruiters:  

  • centraal staan doorlopende werving, selectie, plaatsing en begeleiding van AOW gerechtigde kandidaten
  • persoonlijke intakegesprekken met aandacht voor (de wensen van) het individu
  • het personeelsmanagement rond alle ingeschreven kandidaten
  • het contractmanagement tot in de puntjes verzorgen
  • het uitbreiden van het aantal plaatsingen bij (bestaande) opdrachtgevers
  • het verrichten van werkplekbezoeken

Een greep uit de taken van onze regiomanagers:

  • regionaal verantwoordelijk voor cijfermatige en personele doelstellingen
  • hiërarchisch verantwoordelijk voor ca. 5.0 tot 9.0 FTE
  • actief meewerken als meewerkend voorman/vrouw
  • dienen als verlengstuk tussen managementteam en operatie
  • jouw regionale visie vertalen naar dagelijkse werkzaamheden voor je team en jezelf

Er even lekker tussenuit?

Wij verloten onder de deelnemers van onderstaande kortingsactie tien Nationale Horeca Cadeaukaarten ter waarde van € 100 per kaart.

Heeft u een vacature? 65plus kan deze zorgeloos voor u invullen. Als u de vacature bij ons aanmeldt maakt u tijdens de actieperiode (24-03-2019 tot 01-09-2019) kans op het winnen van één van de Nationale Horeca Cadeaukaarten!

 

Financiële voordelen

Op financieel vlak verandert er voor werkgevers wel het een en ander. Zo hoeft u, als werkgever, geen premie meer te betalen voor de:

  • Werkloosheidswet (WW)

  • Ziektewet

  • Wet op de Arbeidsongeschiktheidsverzekering (WAO)

  • Wet werk en inkomen naar arbeidsvermogen (WIA)

  • Algemene Ouderdomswet (AOW)

Flexibel & binnen handbereik, waar u ook bent

65plus is een landelijke uitzendorganisatie met regiokantoren door het hele land. Door onze landelijke dekking hebben we veel regio kennis en vinden we snel een ervaren flexwerker bij u in de buurt. Neem direct contact op met één van onze regiokantoren in uw regio en laat u overtuigen door de vele voordelen van het werken met ervaren werknemers. Wij staan u graag te woord.

Flexspecialist van het Jaar

Uitzendbureau 65plus is met een eindcijfer van 7,76 uitgeroepen tot de ‘Flexspecialist van het jaar’ 2011. Ruim 18.000 opdrachtgevers en uitzendkrachten beoordeelden 49 uitzendbureaus op onder meer vriendelijkheid, hulpvaardigheid, flexibiliteit en deskundigheid van het personeel. De jaarlijkse brancheverkiezing werd dit jaar voor de zesde keer georganiseerd en kon rekenen op een stijging van het aantal beoordelingen.

Het hoogste cijfer van alle 49 deelnemende uitzendbureaus werd gegeven aan Uitzendbureau 65plus die daarmee deze bijzondere titel mag dragen. De opdrachtgevers waren voornamelijk erg positief over de kwaliteit van de seniore uitzendkrachten.

Handleiding Mijn65plus voor Uitzendkrachten (mobiel/tablet)

Ik ben uitzendkracht en wil graag de handleiding Mijn 65plus raadplegen (PDF). Deze pdf kan ik opslaan en/of uitprinten.

Handleiding Mijn65plus voor Uitzendkrachten (pc/laptop)

Ik ben uitzendkracht en wil graag de handleiding Mijn 65plus raadplegen (PDF). Deze pdf kan ik opslaan en/of uitprinten.

Handleiding Mijn65plus voor Uitzendkrachten - Contracten ondertekenen

Ik ben uitzendkracht en wil graag de handleiding digitaal contracten ondertekenen Mijn 65plus raadplegen (PDF). Deze pdf kan ik opslaan en/of uitprinten.

Harry - 66 jaar - Chauffeur

Door zijn jarenlange ervaring bij PostNL als postbesteller en chauffeur is Harry gewend om met een bus te rijden. Harry is representatief, flexibel inzetbaar, gemotiveerd en zal altijd klaarstaan voor zijn collega’s en klanten.  Daarnaast is hij in het bezit van de volgende rijbewijzen: AM, A1, A2, A, B, BE en T.

Heeft u een vraag of opmerking?

Voor meer informatie kunt u contact opnemen door het formulier in te vullen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

 

Instagram

Ja, ik wil kans maken op een mooie prijs!

Wilt u kans maken op één van de bovengenoemde prijzen? Stuur ons een e-mail of whatsapp met uw naam, bedrijfsnaam en telefoonnummer, voeg uw foto en/of filmpje toe en maak tijdens de actieperiode(*) kans op een mooie prijs.

Kees - 66 jaar - Bezorger

Tot 2016 had Kees zijn eigen groothandel, waardoor hij gewend is om te rijden met een busje. Kees is enthousiast, zit graag in de auto en vindt het geen enkel probleem om ook op de vroege uurtjes aan de slag te moeten. Kees is in het bezit van de rijbewijzen B en BE en heeft bovendien een nette rijstijl.

Klachtenformulier Werkgever

Bent u Werkgever, Partner, Opdrachtgever of Zakelijk Contact? Gebruik dan het formulier Klachtenformulier Werkgever om uw klacht bij ons kenbaar te maken. Klik hier om uw klacht aan ons door te geven.

Klachtenformulier Werkzoekende

Bent u Werkzoekende, Kandidaat, Uitzendkracht of Particulier? Gebruik dan het formulier Klachtenformulier Werkzoekende om uw klacht bij ons kenbaar te maken. Klik hier om uw klacht aan ons door te geven.

Kleurrijke mensen vergrijzen niet

65plus heeft sinds 1975 ervaring in de arbeidsmarkt voor senioren en is al vele jaren marktleider in de arbeidsbemiddeling voor AOW-gerechtigden. Wij bieden actieve en vitale senioren de mogelijkheid om door te werken na het bereiken van de AOW-gerechtigde leeftijd, waarbij wij de beste match maken tussen ervaren flexwerkers en onze opdrachtgevers.

Korte doorlooptijd

Het is van belang dat uw vacature snel wordt ingevuld, zodat de groei en continuïteit van uw organisatie gewaarborgd blijft. Werving en Selectie zit al sinds 1975 in onze genen; door onze jarenlange ervaring en gestructureerde processen zorgen we zijn wij in staat om een bemiddeling op korte termijn te realiseren. Wij bijten ons ook vast in functies die schaars zijn of lastiger zijn in te vullen.

 

Kwaliteit staat voorop!

Persoonlijk advies en begeleiding vinden wij erg belangrijk. Wij zien graag de juiste persoon op de juiste plek daarom willen we u graag de best passende baan aanbieden waar u met veel plezier kan werken. Velen gingen u al voor.

Onze dienstverlening is erop gericht dat u zich thuis voelt bij onze organisatie, niet aarzelt om hetgeen u op uw hart heeft te bespreken en dat u blij bent met uw tijdelijke baan. Door goed te luisteren, gerichte vragen te stellen en het geven van de juiste informatie zorgen wij ervoor dat zowel u als de opdrachtgever tevreden zijn met onze bemiddeling.

Managen

  • Optimale facilitering voor klant en uitzendkracht
  • Realtime inzicht en 24/7 online bereikbaar
  • Planning op basis van voorkeur kandidatenpool, kwaliteit en beschikbaarheid
  • Dossierregistratie voor klant en uitzendkracht
  • Optimale ondersteuning en notificaties
  • Vast en flexibel personeel in één planning
  • Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

Meer informatie over mogelijkheden

Wilt u meer weten over de voordelen én de mogelijkheden van het inhuren van een 65-plusser? Neem contact op met de HR specialisten van Uitzendbureau 65plus! Kijk op onze contactpagina voor de contactgegevens van onze kantoren.

Meer weten over videobellen?

Wilt u meer weten over videobellen? Max Vandaag heeft een duidelijk artikel gepubliceerd waar u alles kunt teruglezen over videobellen en de verschillende mogelijkheden per aanbieder. Klik op de button om naar het artikel te gaan.

Nationale Horeca Cadeaukaart

De Nationale Horeca Cadeaukaart is een hotelbon, dinerbon en borrelbon in één. Kies een hotel, restaurant of café uit en geniet met de Nationale Horeca Cadeaukaart van de Nederlandse gastvrijheid! 

In de maand september 2019 verloten wij onder de deelnemers de prijzen. De winnaars zullen op deze pagina bekend worden gemaakt. Vul nu onderstaand formulier in en wij nemen contact met u op om uw aanvraag door te nemen. Na een succesvolle invulling van uw vacature doet u automatisch mee met de winactie.

Offerte aanvragen?

We vernemen graag uw wensen

Binnen een werkdag nemen we contact met u op

Onze administratieve gegevens

Onze administratieve gegevens:

  • Inschrijving Kamer van Koophandel Amsterdam onder nr: 33110950
  • Statutaire naam: Uitzendbureau 65plus B.V.
  • Handelsnaam: Uitzendbureau 65plus
  • Aangesloten bij de Nederlandse Bond van Bemiddelings- en Uitzendondernemingen (NBBU)
  • Uitzendbureau 65plus is NEN 4400-1 en ISO 9001 gecertificeerd
  • Algemene Voorwaarden NBBU
  • Loonbelastingnr: 0032.57.216 L 01
  • Omzetbelastingnr: 0032.57.216 B 01
  • IBAN: NL70ABNA0549519335
  • BIC: ABNANL2A

Onze administratieve gegevens v 2

Onze administratieve gegevens:

  • Inschrijving Kamer van Koophandel Amsterdam onder nr: 33110950
  • Statutaire naam: Uitzendbureau 65plus B.V.
  • Handelsnaam: Uitzendbureau 65plus
  • Aangesloten bij de Nederlandse Bond van Bemiddelings- en Uitzendondernemingen (NBBU)
  • Uitzendbureau 65plus is NEN 4400-1 en ISO 9001 gecertificeerd
  • Algemene Voorwaarden NBBU
  • Loonbelastingnr: 003257216L01
  • Omzetbelastingnr: 003257216B01
  • IBAN: NL70ABNA0549519335
  • BIC: ABNANL2A

Onze contactgegevens:

Uitzendbureau 65plus Amsterdam
Contactpersonen: Ingrid en Daphne
Pieter Calandlaan 1193 
1069 SE Amsterdam 
Tel: 020 – 610 56 02
planning.amsterdam@65plus.nl 

 

Onze focus

Wij zijn sinds 1975 marktleider in het creëren van kansen voor AOW-gerechtigden op de arbeidsmarkt. Wat dat concreet betekent? Wij zijn met ons team dagelijks bezig met men bewust te maken van de ongekende mogelijkheden van AOW-gerechtigden. Daarnaast luisteren we goed naar onze klanten en kandidaten, zodat wij altijd de ideale match kunnen realiseren. Onze missie en visie zijn hierbij onze drijfveren, ofwel, onze ‘Wat’ en ‘Waarom’, waardoor wij elke dag in beweging zijn. 
 

Onze missie

Onze visie

Wij bieden een unieke oplossing voor uiteenlopende flexwerk vraagstukken en vergroten op deze wijze de arbeidsparticipatie van AOW-gerechtigden.

Het verrijken van de arbeidsmarkt door het benutten van de ongekende mogelijkheden van AOW-gerechtigden.

Onze focus

Wij zijn sinds 1975 marktleider in het creëren van kansen voor AOW-gerechtigden op de arbeidsmarkt. Wat dat concreet betekent? Wij zijn met ons team dagelijks bezig met men bewust te maken van de ongekende mogelijkheden van AOW-gerechtigden. Daarnaast luisteren we goed naar onze klanten en kandidaten, zodat wij altijd de ideale match kunnen realiseren. Onze missie en visie zijn hierbij onze drijfveren, ofwel, onze ‘Wat’ en ‘Waarom’, waardoor wij elke dag in beweging zijn. 
 

Onze missie

Wij bieden een unieke oplossing voor uiteenlopende flexwerk vraagstukken en vergroten op deze wijze de arbeidsparticipatie van AOW-gerechtigden.

Onze specialisaties

Kies uw specialisatie en schrijf u in

Onze specialisaties

Klik hieronder voor onze vacatures

Onze visie

Het verrijken van de arbeidsmarkt door het benutten van de ongekende mogelijkheden van AOW-gerechtigden.

Ook voor uw branche?

Veel ondernemers en managers vragen zich af of poolmanagement wel interessant is voor hun specifieke branche. Het antwoord op dit vraag is nagenoeg altijd: ja!

Uitzendbureau 65plus heeft ervaring in heel veel verschillende branches. Wij hebben onder andere kandidaten geleverd voor: tel- en veldwerk, enquêtes, logistiek, productie, (sport)evenementen en beurzen. Wij leveren ook technisch medewerkers, surveillanten, servicemedewerkers, onderzoeksmedewerkers, financieel deskundigen en veiligheidsmedewerkers. Kortom: voor iedere branche biedt Uitzendbureau 65plus de juiste oplossing! meer weten over poolmanagement? Neem dan contact met ons op om u vrijblijvend te laten adviseren.

Open sollicitaties

Open sollicitaties zijn ook altijd welkom, gelieve deze te sturen naar Jelle Kuijs: sollicitatie@65plus.nl o.v.v. Open sollicitatie.

Over Stedin

Energie is niet meer weg te denken in de wereld van nu. Als onmisbaar element voor wonen, werken en leven, moeten wij kunnen rekenen op betrouwbare systemen. De ruim 2,2 miljoen klanten van Stedin rekenen op energie, dag en nacht. Stedin werkt daarom elke dag aan een netwerk waar iedereen op kan vertrouwen. En ondertussen staat de energiewereld van de nieuwe energiegeneratie hoog op de agenda. 

Parkeren Q-Park CS New Babylon

U kunt gratis parkeren in Q-park CS New Babylon. De parkeergarage is onder het Babylon Hotel Den Haag gelegen (Navigatieadres: Prinses Irenestraat 1 - 2595 BD Den Haag).

Om gratis uit te kunnen rijden krijgt u van ons een uitrijkaart aangeboden. Met de uitrijkaart kunt u donderdagavond uitrijden. Mocht u in het hotel verblijven dan kunt u deze uitrijkaart ook op vrijdag gebruiken. Vanuit de parkeergarage is het ongeveer 2 minuten lopen naar Babylon Hotel Den Haag (Navigatieadres: Bezuidenhoutseweg 53 - 2594 AC Den Haag).
 

Personeelsplanning uitbesteden?

Uitzendbureau 65plus biedt een pool van surveillanten die tijdens de drukke periode van tentamens en examens kunnen worden ingezet. Zelfs voor enkele uurtjes per dag. De onderwijspool van Uitzendbureau 65plus levert uw onderwijsinstelling flexibiliteit. Zo is het mogelijk om op zeer korte termijn docenten en/of onderwijsondersteunend personeel te vervangen met uitzendkrachten van Uitzendbureau 65plus.

De 65-plus kandidaten van Uitzendbureau 65plus zijn volwaardige en ervaren medewerkers. Door hen in te zetten, kunnen de docenten van uw onderwijsinstelling zich blijven richten op hun kerntaak: het leveren van kwalitatief hoogstaand onderwijs. Onze uitzendkrachten nemen taken als toezicht houden in kantines, op schoolpleinen en huiswerklokalen van hen over. Uitzendbureau 65plus bemiddelt voor veel kandidaten en vele onderwijsinstellingen in het BO, SBO, VO, MBO, HBO, en WO in heel Nederland.

Petra – 67 jaar - Gastvrouw

Nadat zij met pensioen ging, wou Petra graag aan de slag blijven. "Na mijn pensionering in een groot gat vallen? Dat mag me niet gebeuren." Petra is graag onder de mensen en zo ging zij aan de slag als gastvrouw. Petra heeft een goede band met collega’s en valt zo nodig in om hun dienst over te nemen.

Plannen

  • Optimale ondersteuning, planner kan meekijken met uitzendkracht
  • Advies en voorstellen van functies of taken die ingepland moeten worden
  • Beschikbaarheid inzichtelijk van voorkeurskandidaten
  • Houd rekening met vaardigheden, diploma’s, beschikbaarheid, ziekte en verlof
  • De module ‘automatisch plannen’ bespaart veel tijd bij o.a. wijzigingen en opschalen

 

Pool met ervaren en vitale flexkrachten

Wij zijn gespecialiseerd in de arbeidsbemiddeling van vitale senioren die de AOW-gerechtigde leeftijd hebben bereikt. Van vakantiekrachten voor de recreatie, of horeca tot flexwerkers voor de agrarische sector of juist leidinggevende functies: wij beschikken over een pool met ervaren en gemotiveerde medewerkers voor uiteenlopende sectoren en branches. Onze flexkrachten gaan deze zomer graag bij u aan de slag!

 

Procedure Klachtenbehandeling

Klik hier om de procedure te lezen welke wij volgen als u een klacht indient.

 

 

Professionals via Uitzendbureau 65plus

Uitzendbureau 65plus is de gesprekpartner bij het inzetten van de hogeropgeleide 65-plusser. Naast scherpe tarieven, al vanaf € 35,00 per uur, biedt Uitzendbureau 65plus met het uitzenden van haar professionals ook flexibiliteit, senioriteit en motivatie. Belangrijke ingrediënten om tot een succes te komen.

Rapportage

  • Gedetailleerde (verzamel)rapportages voor een beter inzicht in de planning
  • Overzichtelijke presentielijsten en poolsamenstelling
  • Efficiënte planningen door transparante kostenrapportages
  • Beoordeling van uitzendkracht, waardoor kwaliteit en talent inzichtelijk worden
  • Export van rapportages naar bijvoorbeeld Excel en PDF

Resultaten 2019

Met veel trots kijken wij terug op ons ‘kick-off’ onderzoek van 2019, waarin wij al onze klanten hebben gevraagd om feedback. Benieuwd wat daaruit kwam?

88% van onze klanten beveelt ons aan

Veel klantonderzoeken beginnen met de vraag of de klant de organisatie zou aanbevelen aan anderen. Ook ons onderzoek begint met deze vraag. Dit leverde het inzicht op dat 88% van onze klanten ons zou aanbevelen aan anderen, een resultaat waar we uiteraard erg trots op zijn! Waarom dit zo belangrijk is? De uitkomsten van deze vraag in combinatie met de antwoorden op de overige vragen helpt ons met het stellen van prioriteiten van verbeterpunten. 

De uitzendkrachten worden het hoogst beoordeeld 

Na de aanbevelingsvraag vragen wij feedback op een aantal onderwerpen, ieder opgedeeld in vijf onderdelen. Zo kwam de contactpersoon van 65plus aan bod, evenals een aantal kenmerken van 65plus, de uitzendkracht(en), onze dienstverlening en tot slot de organisatie. Het onderwerp uitzendkracht(en) heeft met een 8,1 de hoogste score behaald. Vooral de onderdelen betrouwbaarheid, betrokkenheid en inzetbaarheid (flexibel, voldoende beschikbaar) scoren erg hoog. Als uitzendbureau is dit natuurlijk een prachtig resultaat!

Punten van aandacht

Uiteraard zijn er enkele aandachtspunten die wij doorlopend zullen oppakken. Dit betekent dat wij de feedback met de contactpersoon bespreken, maar de resultaten worden ook meegenomen in grootschalige verbeteringen van onze werkprocessen. Op deze manier werken wij naar een optimale klantbeleving voor iedere klant en kunnen wij hen nu en in de toekomst nog beter van dienst zijn. Zo is er nog ruimte voor verbetering wat betreft de begeleiding van onze uitzendkrachten en wordt er gevraagd om meer transparantie tijdens de selectieprocedure en meer kennisdeling. Al met al worden alle onderwerpen minimaal met een 7,1 beoordeeld.

Roel – 68 jaar - Bezorger

De vacature voor bezorger in de zorg was Roel op het lijf geschreven. "Deze opdracht is ideaal. Het brengt mij terug in een werkveld waar ik veel affiniteit mee heb." Roel is niet alleen bezorger, maar voelt zicht ook de ogen en oren van het bedrijf. Zijn ervaring is dan ook goed merkbaar in zijn werkzaamheden.
 

Selectie

Het selecteren van de juiste kandidaat begint zodra u een vacature bij ons heeft uitgezet.

  • CV’s worden nauwkeurig gescreend en alle reacties worden beantwoord
  • Na een telefonische screening volgt een uitgebreid en persoonlijk intakegesprek bij ons op kantoor
  • Uiteraard voeren wij een referentiecheck uit
  • Bij gebleken geschiktheid ontvangt u een lijst met geschikte kandidaten en daarnaast een gespreksverslag en motivatie per kandidaat

Solliciteren doe je zo

Solliciteren doe je zo

Stuur je sollicitatie voorzien van motivatie en CV per email of via onderstaande webformulier naar Jelle Kuijs o.v.v. sollicitatie medewerker backoffice. Voor vragen kun je ook telefonisch contact opnemen met Jelle.

Spotify code inscannen

  • Open uw Spotify app, zorg dat u bent ingelogd.
  • Klik op de zoekfunctie (vergrootglas) en tik de zoekbalk aan.
  • Klik vervolgens op het camera-icoontje, waarna uw camera zal openen. Wanneer dit niet zo is, is het nodig om uw instellingen te wijzigen.
  • Nu kunt u de zwartgele streepjescode scannen, waarna de afspeellijst vanzelf zal verschijnen;
  • Mocht het niet lukken? Klik dan op deze link om de playlist te openen.

 

 

 


Heeft u de handleiding van de 65plus Speaker niet meer of wilt u een versie die beter leesbaar is? Klik dan hier voor een exemplaar.

Stuur uw inzending via E-mail

Klik op onderstaande afbeelding om uw inzending te versturen via e-mail of mail handmatig naar info@65plus.nl
 

Stuur uw inzending via Whatsapp

Klik op onderstaande afbeelding om uw inzending te versturen via whatsapp of voeg het volgende nummer toe aan uw contactenlijst +31629027210.

Uitgelicht: 65plus regiokantoor Zuid Holland (Rotterdam)

Van alle gemakken voorzien, deze schitterende multifunctionele locatie. Ons kantoor op de 7e etage biedt een prachtig uitzicht over Rotterdam. Niet alleen van buiten is het pand geweldig. Het blijft ook iedere keer weer een feest om daadwerkelijk naar binnen te stappen. Niet in de laatste plaats door het team van 65plus! Drie recruiters, twee accountmanagers en een regiomanager zetten dagelijks alle zeilen bij om verdere groei te realiseren. Dit doen zij door onze AOW gerechtigde topkandidaten te bemiddelen naar functies bij opdrachtgevers die actief zijn in onder meer de onderwijs- en automotive branche.

Urenregistratie

  • Werkuren worden geregistreerd, gefiatteerd en inzichtelijk gemaakt via realtime rapportages
  • Koppeling mogelijk met vrijwel alle tijdklokken
  • Berekent op basis van verloningsregels automatisch overuren en/of toeslagen


 

 

USP’S:

De voordelen van 65plus!

  • Zeer gunstige prijs-kwaliteitverhouding
  • Groot bestand beschikbare en ervaren flexwerkers
  • Vitale, gemotiveerde en representatieve kandidaten
  • Optimaal flexibele inzetbaarheid
  • Landelijke dekking en veel regiokennis

Uw 65plusser in dienst houden?

Kies voor 65plus Payroll Professionals en behoud uw ervaren werknemer

Naast de bemiddeling van actieve en vitale AOW-gerechtigde flexkrachten is 65plus dé professional op het gebied van payrolling voor ervaren medewerkers. Dat kan zowel voor korte als langlopende projecten alsmede 'piek en ziek'. Maak gebruik van de payrollservice van 65plus en laat u ontzorgen door onze service. Zo kunt u zich concentreren op wat echt belangrijk is voor u; het leveren van uw producten of diensten. Wij zijn uw partner in payrolling voor AOW-gerechtigde werknemers!

Uw Voordeel

Het gebruik maken van de 65plus Professional van Uitzendbureau 65plus levert veel voordelen voor u op: flexibel in te zetten, specifieke kennis en ervaring, in te zetten op specifieke projecten en senioriteit. Aangezien de ontwikkelingen op vakgebieden niet stilstaan, maar juist razendsnel voortgaan, garandeert Uitzendbureau 65plus dat haar hoogopgeleide of gespecialiseerde kandidaten beschikken over actuele vakkennis.

 

Uw voordelen

  • Realtime inzicht en 24/7 online bereikbaar
  • Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk
  • Planning op basis vooropgegeven beschikbaarheid
  • Snel en foutloos

Uw voordelen

  • Realtime inzicht en 24/7 online bereikbaar
  • Planning op basis van voorkeur kandidatenpool
  • Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk
  • Planning op basis van kwaliteit en beschikbaarheid
  • Vast en flexibel personeel in één planning

VACATURE VAN DE WEEK!

Medewerker Klantenservice Groningen

Onze opdrachtgever - Transcom - is een vooraanstaand contactcenter met ruim 70 vestigingen in meer dan 25 landen. In Groningen betreft het een facilitair contactcenter. Zij voeren opdrachten uit voor verschillende grote organisaties. Op de vestiging in Groningen, waar u komt te werken, zijn zo'n 900 collega's verdeeld over meerdere gebouwen. Er heerst een zakelijke, maar bovenal gezellige en collegiale sfeer!

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? Voor uw gemak hebben wij de meest gestelde vragen aan Uitzendbureau 65plus voor u in een overzicht geplaatst. Klik op Lees verder om de antwoorden terug te vinden.

 

Veelgestelde vragen voor Werkgevers

Bent werkgever, opdrachtgever of inlener en wilt u alleen de voor u relevante vragen en antwoorden inzien?

Veelgestelde vragen voor Werkzoekenden

Bent werkzoekende, uitzendkracht of kandidaat en wilt u alleen de voor u relevante vragen en antwoorden inzien?

Videobellen via Skype

Regiokantoor Noord-Holland

De medewerkers van regiokantoor Noord-Holland in Amsterdam werken momenteel gedeeltelijk vanuit huis en vanuit kantoor. Via Skype kunt u ons bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 08:45 en 17:00 uur. Een kennismaking of intakegesprek zal op afspraak met u worden ingepland. Wilt u met ons een Skypegesprek starten? Neem dan eerst even contact met ons op, dat kan telefonisch of via het contactformulier. Wij plannen dan een Skypegesprek met u in.  
 

Videobellen via Skype

Regiokantoor Noord-Brabant

De medewerkers van regiokantoor Noord-Brabant in Den Bosch werken momenteel gedeeltelijk vanuit huis en vanuit kantoor. Via Skype kunt u ons bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 08:45 en 17:00 uur. Een kennismaking of intakegesprek zal op afspraak met u worden ingepland. Wilt u met ons een Skypegesprek starten? Neem dan eerst even contact met ons op, dat kan telefonisch of via het contactformulier. Wij plannen dan een Skypegesprek met u in.  
 

Videobellen via Skype

Regiokantoor Zuid-Holland

De medewerkers van regiokantoor Zuid-Holland in Rotterdam werken momenteel gedeeltelijk vanuit huis en vanuit kantoor. Via Skype kunt u ons bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 08:45 en 17:00 uur. Een kennismaking of intakegesprek zal op afspraak met u worden ingepland. Wilt u met ons een Skypegesprek starten? Neem dan eerst even contact met ons op, dat kan telefonisch of via het contactformulier. Wij plannen dan een Skypegesprek met u in.
 

Videobellen via Skype

Regiokantoor Midden-Oost-Nederland

De medewerkers van regiokantoor Midden-Oost-Nederland in Huis ter Heide (Utrecht) werken momenteel gedeeltelijk vanuit huis en vanuit kantoor. Via Skype kunt u ons bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 08:45 en 17:00 uur. Een kennismaking of intakegesprek zal op afspraak met u worden ingepland. Wilt u met ons een Skypegesprek starten? Neem dan eerst even contact met ons op, dat kan telefonisch of via het contactformulier. Wij plannen dan een Skypegesprek met u in.
 

Voordelen

  • U besteedt uw werving uit aan dé marktleider in arbeidsbemiddeling van senioren
  • U kunt direct een beroep doen op één of meerdere kandidaten uit onze database
  • U kunt rekenen op een deskundige en efficiënte werkwijze waarbij snelheid en kwaliteit worden nagestreefd
  • U ontvangt alleen CV’s van kandidaten die perfect aansluiten op uw zoekprofiel
  • U bespaart op tijdrovende werkzaamheden zoals het lezen en beantwoorden van sollicitaties
  • U bespaart op hoge advertentiekosten
  • W&S-fee al vanaf € 2.000. Staffelkorting is mogelijk

Voorstelling Totem - Cirque du Soleil - Malieveld

De toegangsbewijzen krijgt u van ons tijdens het diner. Eenmaal aangekomen, kunt u uw plek zoeken. Er is geen garderobe aanwezig, u kunt uw jas e.d. gewoon meenemen. Op de helft van de show kunt u een drankje halen in de VIP ruimte.
 

Vul onderstaande formulier in voor de korting

Waarom arbeidsbemiddeling via Uitzendbureau 65plus?

De dienstverlening 65plus Arbeidsbemiddeling biedt een hoogwaardige service. Het levert flexibiliteit en dient voor uw gemak. Onze medewerkers luisteren goed naar uw wensen en behoeften en zoeken in ons uitgebreide kandidatenbestand naar de juiste persoon. Indien u ervoor kiest om Uitzendbureau 65plus te laten bemiddelen, dan kiest u voor enthousiaste en ervaren kandidaten binnen uw bedrijf. Onze actieve en vitale kandidaten beschikken over de juiste kennis en ervaring. Met onze landelijke spreiding aan vestigingen en een ruime database aan kandidaten in alle opleidingsniveaus kunnen wij u zeer goed van dienst zijn en bieden wij arbeidsbemiddeling op maat. Uitzendbureau 65plus streeft altijd naar duurzame relaties, zowel met haar opdrachtgevers als met haar kandidaten.

Waarom poolmanagement via Uitzendbureau 65plus?

Kiest u voor 65plus Poolmanagement dan kiest u voor service die bijdraagt om uw organisatiedoelen te bereiken. U beschikt op ieder gewenst moment over de juiste bezetting. Uitzendbureau 65plus regelt de dienstverlening in een handomdraai en is al interessant bij slechts één medewerker.

De visie van Uitzendbureau 65plus is dat planning een cruciale rol vervuld in de aansturing en inrichting van de totale organisatie. Ons op maat gemaakt roosterprogramma sluit daar goed op aan. Zo heeft u te allen tijden kandidaten tot uw beschikking met de juiste vaardigheden en competenties. 65plus Poolmanagement biedt optimale flexibiliteit tegen een scherp tarief en voor iedere opdracht wijzen wij een vast contactpersoon aan. Weten wat wij voor u kunnen betekenen?

Waarom Uitzendbureau 65plus?

Uitzendbureau 65plus is dé expert waar het gaat om het leveren van onderwijsdiensten. De dienstverlening houdt niet op bij het aanleveren van personeel. Uitzendbureau 65plus kan ook het roosteren van de examen- en tentamenperiode voor haar rekening nemen. Wij hebben een professioneel op maat gemaakt roosterprogramma. Door deze administratieve taak uit te besteden aan Uitzendbureau 65plus kunt u zich richten op andere zaken die binnen uw onderwijsinstelling van belang zijn. Uw voordelen:

  • Volwaardig gesprekspartner op het gebied van onderwijs
  • Professioneel op maat gemaakt roosterprogramma
  • Ervaring met poolmanagement en personeelsplanning
  • Scherpe tarieven en maatwerk
  • Behouden van kennis en ervaring
  • Specialist in Duurzame Inzetbaarheid van senioren
  • Kwaliteitsborging en leveringsgarantie van 99%
  • Ruim 40 jaar ervaring op onderwijsgebied

Waarom Uitzendbureau 65plus?

Onze seniore kandidaten zijn voor u aantrekkelijke werknemers. Zij hebben veel kennis en ervaring en zijn bijzonder gemotiveerd vanwege hun vrijwillige keuze om door te blijven werken. Onze kandidaten zijn direct en zeer flexibel inzetbaar. Het bijkomende financiële voordeel maakt dat deze vitale doelgroep zeer aantrekkelijk is voor u als werkgever.

Kijkt u eens bij onze uitzendvoorbeelden en overtuig u zelf van hun capaciteiten. Uitzendbureau 65plus is dé landelijke specialist in het bemiddelen van deze bijzondere groep werknemers.

Wat een cateringmedewerker doet

Als cateringmedewerker bent u het visitekaartje van onze opdrachtgever. U gaat namelijk bij hun klanten de catering verzorgen. Dit kunnen uiteenlopende organisaties zijn, zoals kantoren of scholen. Samen met een team verzorgt u de lunch op locatie. Dit houdt in dat u alle voorbereidingen treft, zodat uw gasten zorgeloos van hun lunchpauze kunnen genieten. Denk aan:

  • het klaarzetten van servies.
  • het bereiden van snacks.
  • het netjes houden van alle tafels.
  • het uitvoeren van kassawerkzaamheden.

Als cateringmedewerker voert u allerhande taken uit, waarbij gastvrijheid, teamwork en enthousiasme de sleutelwoorden zijn. U zorgt voor een optimale klantbeleving. 

Wat een chauffeur doet

De avond voor uw dienst ontvangt u per email uw rittenlijst. Hierop treft u alle afleveradressen en daarnaast informatie over uw begintijd. De bezorgingen vinden dagelijks plaats tussen 07:00 en 15:00 uur.

  • U begint 's ochtends eerst met een heerlijke kop koffie om daarna met enthousiaste collega’s de bestellingen in de bestelbus te plaatsen.
  • Vervolgens stapt u in en gaat u aan de hand van de adressenlijst uw bestellingen wegrijden.
  • U belt de klant vooraf even op om aan te geven dat u onderweg bent.
  • Eenmaal aangekomen op de locatie van de klant (kantoorpand of bouwterrein) zorgt u dat de bestelde goederen afgeleverd worden, natuurlijk met een glimlach en oog voor de klant.
     

Wat een chauffeur doet

Als chauffeur bezorgt u de banden bij de klant. U bent daarmee de laatste, zeer belangrijke schakel in het bestelproces. Als visitekaartje van de Banden Express zorgt u voor een correcte afhandeling van de bestelling. De taken die hierbij horen zijn:

  • U gaat naar een van de locaties van de Banden Express.
  • Het inladen van de bestelbus.
  • Volgens een uitgestippelde langs de klanten rijden om de bestellingen af te leveren.
  • Is alles afgeleverd? Dan keert u terug naar de thuisbasis om eventueel nog een ronde te rijden.

Wat een koerier doet

Als medisch koerier vervoert u diagnostische monsters van medische instellingen, zoals huisartsenpraktijken, naar onderzoekslaboratoria. U bent zicht ervan bewust dat u geen pakketjes vervoert, maar te maken heeft met menselijk, soms onvervangbaar, diagnostisch materiaal. U gaat dan ook met de grootst mogelijke zorg en toewijding te werk. U werkt veelal in een team met andere koeriers en stelt zich flexibel op ten aanzien van invallen voor collegae bij ziekte of verlof.

Uw taken en verantwoordelijkheden:

  • Meldingsplicht als er zich een situatie voordoet die afwijkt van gebruikelijk.
  • Auto schoon houden.
  • In applicatie bijhouden per adres of er al dan niet iets is opgehaald of afgegeven.
  • Monsters ophalen en op tijd afgeven bij laboratorium.

Wat een magazijnmedewerker doet

Wat werken bij A.S. Watson kenmerkt? Hoe druk het ook is, wat er ook gebeurt, het team gaat er samen voor! Zij zetten alles op alles om het onmogelijke mogelijk te maken, zodat de consument niet misgrijpt. Als magazijnmedewerker speelt u hier een essentiële rol in. U bent werkzaam op de afdeling expeditie waarbij uw taken onder andere bestaan uit:

  • Het verzamelen van orders.
  • Het stapelen van pallets.
  • Deze registreren met scanners.
  • De pallets eventueel in vrachtwagens plaatsen.

De werktijden zijn flexibel en de werkdagen kunnen naar uw voorkeur worden ingevuld van maandag t/m vrijdag.

Wat een surveillant doet 

U bent als surveillant verantwoordelijk voor een juist en eerlijk verloop van het examenproces. Daarom houdt u zich bezig met de volgende werkzaamheden:

  • Controle identiteitsbewijs: examenkandidaten dienen zich te identificeren door middel van een geldig identiteitsbewijs.
  • Foto examenkandidaat: voordat het examen opstart, wordt er een foto gemaakt van de persoon die het examen aflegt.
  • Match ID-foto: de foto van het ID wordt vergeleken met de foto van de kandidaat (softwarematig). Bij afwijkingen wordt de boeking ‘geflagged’. De toezichthouder in het examenlokaal voert een visuele controle uit.
  • Controle naslagwerken: indien er papieren naslagwerken bij een examen gebruikt mogen worden, dienen deze voor aanvang gecontroleerd te worden.
  • Voltijds toezicht: in het examenlokaal is er voltijds toezicht door een toezichthouder. Het voorkomen van fraude bij examens is van groot belang.

Wat is 65plus Professional?

Uitzendbureau 65plus spreekt uit ervaring als zij zegt dat de 65plus kandidaat vitaal, representatief, flexibel en zeer gemotiveerd is en inzetbaar op minimaal hbo werk- en/of denkniveau. Gelijkwaardig als voor de pensionering. Afhankelijk van uw wensen is de 65plus Professional flexibel inzetbaar.
 
Denkt u bij het inzetten van een 65plus Professional aan het uitvoeren of begeleiden van allerlei projecten binnen uw organisatie. Het kan gaan om verbetering van bedrijfsprocessen op onderdelen als doelmatigheid, efficiëntie, professionalisering of kostenbesparing. Maar ook het begeleiden van jongere medewerkers op een specifiek vakgebied.

Wat voor werk u ook zoekt

Wilt u de job vinden die bij u past? Schrijft u zich dan vrijblijvend in bij Uitzendbureau 65plus. Wij bieden functies in diverse branches en functiegroepen van LBO t/m WO-niveau en vinden voor u de baan die aansluit bij uw wensen. Bekijk onderstaand enkele actuele vacatures, gebruik de filters om een vacature te vinden of neem contact op voor meer informatie.

Wat werken bij Middin inhoudt

Samen met circa 3.300 collega’s gaat u zich inzetten voor ondersteuning en zorg in Zuid-Holland op woonlocaties, activiteitencentra, op school of aan huis aan zo’n 5.500 cliënten met een beperking. Middin biedt een breed zorgpakket op maat, zodat mensen met een beperking hun eigen leven kunnen inrichten.

Onder deze groep vallen kinderen, volwassenen en ouderen die kwetsbaar zijn in onze maatschappij vanwege: niet aangeboren hersenletsel (NAH), verstandelijke of lichamelijke beperking, beperkingen als gevolg van ouderdom of bijkomende psychiatrie. Werken bij Middin betekent: gewaardeerd en gerespecteerd worden in een inspirerende werkomgeving met gedreven collega’s.

Wat werken bij P&O Ferrymasters inhoudt

Namens deze mooie opdrachtgever zijn wij regelmatig op zoek naar enthousiaste AOW-gerechtigden. Zij gaan bijvoorbeeld aan de slag als baliemedewerker. Binnen deze functie voert u de volgende werkzaamheden uit.

  • U start de dag met het kijken welke vrachtwagens er worden verwacht. De eerste check is bij de balie, daar controleert u op de juiste papieren. Met deze papieren gaat u naar buiten om ook de vrachtwagen te checken.
  • U controleert vooral op veiligheid: zit alles goed vast? Is de vrachtwagen niet te zwaar beladen? 
  • Als de chauffeur veilig de weg op mag, doet u de bijbehorende administratie en gaat u door naar de volgende chauffeur.
  • Tussendoor neemt u af en toe een telefoontje aan en verkoopt u kleine artikelen zoals spanbanden. 

Wilt u werken bij deze mooie organisatie en bent u benieuwd naar de verdere mogelijkheden, bijvoorbeeld de functie logistiek medewerker? Neem dan zeker contact op met onze recruiters!

Wat wij bieden aan onze nieuwe medewerker backoffice

  • minimaal € 1.967 en maximaal € 2.818 bruto per maand bij een fulltime werkweek van 39 uur.
  • parttime invulling is bespreekbaar, doch minimaal drie volledige werkdagen per week.
  • eindejaarsuitkering van 2%.
  • een ruime hoeveelheid vakantiedagen (31,5 bij fulltime betrekking) zodat werk en privé in balans blijven.
  • uitgebreide interne personeelsregelingen en veel aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling.

Wat wij vragen

Wanneer u aan de slag wilt als surveillant bij Lamark is ervaring in het onderwijs niet vereist. Om aan de slag te kunnen bij Lamark, is het diploma ‘Examensurveillant’ echter wel nodig. Dit wordt volledig voor u gefaciliteerd door Lamark en 65plus. Daarnaast zijn de functie-eisen:

•    U bent flexibel inzetbaar qua werkdagen en -tijden
•    U bent minimaal twee dagen per week beschikbaar
•    U beheerst de Nederlandse taal uitstekend
•    U heeft een goed gehoor, bent fit en vitaal
•    U werkt accuraat en bent representatief
•    U kunt goed uit de voeten met een computer
 

Wat wij vragen

Wanneer u aan de slag wilt als koerier bij 2MC herkent zichzelf in de volgende eigenschappen:

  • U beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • U kunt overweg met een smartphone en navigatie.
  • U bent in het bezit van een rijbewijs B.
  • U bent flexibel inzetbaar.
  • U heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • U bent representatief en en heeft oog voor de klant.
  • U bent stressbestendig en oplossingsgericht.

Wat wij vragen

Deze baan is perfect voor u als..

  • u ervaring heeft in de horeca of catering.  
  • u binnen uw omgeving bekend staat om uw gastvrijheid.
  • u de Nederlandse taal uitstekend beheerst.
  • u flexibel inzetbaar bent qua werkdagen, werktijden en werkzaamheden.  
  • u weet hoe u op een zorgvuldige en hygiënische manier in een keuken werkt.  
  • u zowel in teamverband als zelfstandig aan de slag kunt.   

Wat wij vragen

Als chauffeur bent u het visitekaartje van onze opdrachtgever. U beschikt daarom niet enkel over een uitstekende rijvaardigheid, maar u bent ook representatief en klantgericht. Daarnaast:

  • Bent u in het bezit van rijbewijs B.
  • Bent u vaardig met het gebruik van een navigatiesysteem.
  • Kunt u goed uit de voeten met een smartphone.
  • Bent u minimaal 2 à 3 dagen in de week inzetbaar.
  • Bent u fit en vitaal om pakketten te tillen.
  • Bent u in het bezit van een VOG of bereid om deze aan te vragen.

Wat wij vragen

Wanneer u aan de slag wilt als magazijnmedewerker bij A.S. Watson herkent u zichzelf in de volgende eigenschappen:

  • U woont in (de nabije omgeving van) Heteren.
  • U bent minimaal 2 tot 3 dagen in de week beschikbaar.
  • U heeft een goede beheersing van de Nederlandse taal.
  • U bent bereid te werken in tweeploegendienst.
  • U bent fit en vitaal.
  • U bent gemotiveerd en betrouwbaar.
  • U kunt goed samenwerken.

Wat wij vragen

De exacte functie-eisen verschillen per vacature. Onze recruiters zullen deze uitgebreid met u doornemen. Wilt u werken bij Middin? Dan beschikt u in elk geval over de volgende kwaliteiten:

  • U heeft affiniteit met de zorg en de doelgroep.
  • U heeft bij voorkeur relevante werkervaring.
  • U vindt het geen probleem om onregelmatige diensten te draaien (weekend, avond).

Wat wij vragen

  • U spreekt de Nederlandse en Engelse taal, Duits is een pre.
  • U bent digitaal vaardig.
  • U bent fit en vitaal.
  • U hebt een klantvriendelijke en servicegerichte instelling.
  • U bent een echte teamplayer.
  • U heeft ervaring en affiniteit met de transportbranche.

Wat wij vragen

Wilt u aan de slag bij deze mooie, landelijke organisatie? Dan kunt u rekenen op leuke contacten met collega's en klanten en uiteraard een leuke verdienste met flexibele werkuren (gemiddeld 2 à 3 dagen per week). Om aan de slag te kunnen vragen wij:

  • U bent in het bezit van minimaal een rijbewijs B.
  • U heeft ervaring met rijden in een bestelbus.
  • U bent in het bezit van een eigen navigatiesysteem.
  • U bent representatief en klantgericht.
  • U bent fit en vitaal om banden zonder velg te tillen.

Wat wij vragen van onze nieuwe medewerker backoffice

  • vergelijkbare werkervaring, bij voorkeur op een backoffice of ondersteunend salarisadministratie, heeft sterk de voorkeur.
  • in alles geldt dat een grondige, zeer secure werkhouding centraal staat. Je streeft naar perfectie in jouw werkzaamheden en bent zelfkritisch.
  • je deinst niet terug voor repeterende werkzaamheden en behoudt een hoog concentratieniveau.
  • je bent communicatief goed onderlegd vanwege de vele in- en externe contacten die je onderhoudt.
  • je bent woonachtig in (de directe omgeving van) Zaandam.

Wat zijn de voordelen?

Doorwerken na uw pensionering heeft verschillende voordelen. Wij hebben enkele voordelen voor u op een rijtje gezet.

Werken aan de toekomst

Duurzaamheid is een belangrijk thema in de werkzaamheden van Stedin. Energie is namelijk niet alleen iets van vandaag, maar ook voor de toekomst. Zij werken dan ook aan een duurzaam energiesysteem waarin steeds meer lokaal wordt opgewekt. Werken naar een schoon systeem dat doorgeven van generatie op generatie. Daarom is onze missie: samen werk maken van een leefwereld vol nieuwe energie. Stedin gaat de uitdaging aan!

Werken bij 65plus


Wij zijn ontzettend trots op onze medewerkers. Zij geven dagelijks uitvoering aan de (unieke vorm van) dienstverlening van 65plus. In ons personeelsbeleid staan een aantal pijlers centraal: wij willen je zinvol werk aanbieden dat ertoe doet, binnen een open en veilig werkklimaat. We scheppen de kaders waarbinnen je écht jezelf kunt zijn. Minstens zo belangrijk is dat je werk en privéleven in balans blijven. Daarom geniet je 31,5 vrije dagen per jaar zodat je voldoende tijd en ruimte krijgt om bij te komen van het soms hectische werk. Wij werken alleen met de ‘best in class’ softwaresystemen zodat je goed gefaciliteerd wordt en je volledig kunt focussen op jouw taak. 

En natuurlijk zijn de arbeidsvoorwaarden, zowel primair als secundair, keurig op orde. Je leest hier meer over in de openstaande vacatures. Wij zijn niet op zoek naar medewerkers, maar naar ambassadeurs. Dit proberen we te realiseren door goed te luisteren, gericht trainingsaanbod te ontwikkelen, regelmatig groepen medewerkers samen te brengen en een klimaat te scheppen waarbinnen iedereen zichzelf durft te zijn.
 

Werken bij Transcom Groningen

De bijna 900 medewerkers van Transcom Nederland zijn gespecialiseerd in het uitvoeren van klantcontactdiensten aan grote ondernemingen in verschillende sectoren. Het bedrijf, dat sinds 2000 in Nederland is gevestigd, bevindt zich op steenworp afstand van de campus van Universiteit Groningen.

Transcom staat bekend om zijn professionele, nuchtere en flexibele aanpak, waarbij voldoende aandacht is voor ontwikkeling van medewerkers. De werksfeer is open en informeel en Transcom biedt medewerkers doorgroeimogelijkheden. Door het gezamenlijk vieren van successen, extra trainingen en veel afdelingsuitjes, is de werknemerstevredenheid erg hoog. Wil je aan de slag bij Transcom? Bekijk onze vacature en solliciteer direct!

Mogelijkheden bij Transcom

Transcom vindt het ook belangrijk om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt te werven, omdat de callcenterbranche uitermate geschikt is om hen een goede plek te bieden. De diverse samenstellingen van de afdelingen zorgt bovendien mede voor de goede sfeer in het bedrijf.

Transcom is trots op haar vermogen om de juiste mensen op de juiste plaats te zetten, te motiveren en te behouden, om zo hun opdrachtgevers te laten excelleren. De mensen maken voor Transcom echt het verschil en daarom besteedt het bedrijf veel aandacht aan het coachen, trainen en begeleiden van haar mensen.

Werken met 65plus

Betekent

  • Kwalitatief hoogstaande dienstverlening
  • Flexibel en in staat snel te schakelen
  • Kwalitatieve arbeidskrachten met veel kennis en ervaring
  • Kennispartner duurzame inzetbaarheid
  • Besparing op personeelskosten

Werkwijze 65plus Werving en Selectie

Kenmerkend voor de werkwijze van Uitzendbureau 65plus is onze persoonlijke aanpak. Wij zijn nauw betrokken bij uw organisatie en zoeken contact met sleutelfiguren. Niet alleen om in een persoonlijk gesprek de inhoudelijke aspecten van de functie te bespreken, maar ook om de bedrijfscultuur te proeven.

  • Op basis van de door u verstrekte informatie starten wij met een uitgebreide search. Potentiële kandidaten worden door ons geïnterviewd en specifiek beoordeeld op hun capaciteiten voor de functie en zo volledig mogelijk over de vacature en uw organisatie geïnformeerd. Indien de kandidaat geschikt bevonden is wordt hij op basis van het CV en motivatie bij u geïntroduceerd. Vervolgens zal Uitzendbureau 65plus voor u de interviews coördineren.
  • Alle vacatures plaatsen wij op onze website. In samenspraak met u kunnen wij additionele ondersteuning bieden om specifieke profielen aan te sporen op een vacature te reageren. U kunt hierbij denken aan geschreven media, vacaturesites en het inzetten van een social media campagne.
  • Wij beschikken over een groot en divers bestand met gemotiveerde kandidaten die per direct of op korte termijn inzetbaar zijn. Zij vervullen vacatures op operationeel, tactisch en strategisch niveau. Voor Uitzendbureau 65plus is het mogelijk om binnen een tijdsbestek van slechts enkele uren tot maximaal enkele dagen duidelijkheid te verschaffen welke kandidaten per direct of op korte termijn beschikbaar zijn.

Werving

Uitzendbureau 65plus maakt gebruik van diverse middelen om voor u de juiste kandidaat te selecteren.

  • Een up-to-date database met meer dan 100.000 beschikbare kandidaten
  • Wij bieden een enorme diversiteit aan kandidaat profielen
  • Uw vacature wordt breed uitgezet, zowel online als offline
  • Wij nemen uw vacature serieus en gaan direct voor u op zoek naar de perfecte match 
  • Wij werven tevens proactief op jobboards en vakgerelateerde communities

Wet Werk en Zekerheid

Het kabinet streeft naar structurele verbeteringen van de arbeidsmarkt en de sociale zekerheid.
Een goed werkende arbeidsmarkt is van groot belang voor economische groei. Meer weten over
de sociale zekerheid in Nederland? Klik dan op Lees verder.

Weten wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem dan contact met ons op

We vertellen u graag welke oplossingen wij bieden

Wie is er verantwoordelijk?

Download het handige overzicht

Het 'nieuwe werken', met de diverse maatregelen, is van toepassing op iedere werkvloer. Werkt u samen met een uitzendbureau, dan is het goed om te weten wie er verantwoordelijk is voor het naleven van de essentiële regels. DOORZAAM maakte een handig overzicht.

Meer informatie? Ga dan naar de website van DOORZAAM. Daar vindt u onder andere het protocol 'Samen veilig doorwerken voor de uitzendbranche' (beschikbaar in diverse talen). 

Wilt u de beste kandidaat tegen de beste voorwaarden, nu of in de vakantieperiode?


 

Wilt u de beste vakantiekracht tegen de beste voorwaarden?

Maak dan nu gebruik van onze Zomeractie!

Onze seniore kandidaten zijn voor u aantrekkelijke werknemers / vakantiekrachten. Zij hebben veel kennis en ervaring en zijn bijzonder gemotiveerd vanwege hun vrijwillige keuze om door te blijven werken. 

Onze kandidaten zijn direct flexibel inzetbaar en het bijkomende financiële voordeel maakt dat deze vitale doelgroep zeer aantrekkelijk is voor u als werkgever. Kijkt u eens bij onze kandidaten en overtuig u zelf van hun capaciteiten.

Uitzendbureau 65plus is dé specialist in het bemiddelen van deze actieve groep werknemers.

Enkele voorbeelden van functies die onze flexkrachten bij uw kunnen uitvoeren zijn:

  • Receptionist
  • Administratief medewerker
  • Klantenservice medewerker
  • Commercieel medewerker
  • Facilitair medewerker
  • Chauffeur
  • Promotiemedewerker

 

 

Wilt u overnachten in Den Haag?

Wilt u na de relatieavond overnachten in Den Haag? Dan kunt u op 21 november gebruik maken van een mooie aanbieding van Hotel Babylon. U kunt voor €140,- (exclusief toeristenbelasting van €4.45 p.p.p.n.) met twee personen overnachten in het mooie hotel, inclusief een ontbijt. 

Gaat u gebruikmaken van deze aanbieding? Reserveer dan voor 25 oktober per e-mail onder vermelding van GF8562 via meetings.babylon@edenhotels.nl

Let op: bij het reserveren van de kamer is een creditcard vereist.
 

Winactie FOTO 1

Winactie FOTO 1

Winactie FOTO 2

Wist u dat......

Youtube

Zoekt u een nieuwe werknemer?

Onze AOW-gerechtigde kandidaten zijn voor u aantrekkelijke werknemers. Zij hebben veel kennis en ervaring en zijn bijzonder gemotiveerd vanwege hun vrijwillige keuze om door te blijven werken. Onze AOW-gerechtigde flexwerkers zijn direct flexibel inzetbaar tegen interessante financiële voorwaarden. Voor u als werkgever dus een aantrekkelijke vitale doelgroep. Kijkt u eens bij onze kandidaten en u zult overtuigt raken van hun capaciteiten. Uitzendbureau 65plus is dé specialist in het bemiddelen van deze aantrekkelijke groep werknemers.

Plaats vrijblijvend uw vacature en ontvang direct uw uitzendtarief of neem contact op voor meer informatie.