Klantvriendelijk
Onze huismeesters hebben een klantvriendelijke houding en zijn behulpzaam.
65plus In Goede Handen heeft jarenlange ervaring in de arbeidsbemiddeling van facilitaire en dienstverlenende medewerkers, zoals huismeesters. De huismeester is het eerste aanspreekpunt voor facilitaire zaken in het gebouw, zoals defecten, schoonmaak en veiligheid. De medewerker heeft een eigen kantoor waar hij gasten, bezoekers en leveranciers ontvangt. Hierbij kan hij of zij het sleutelbeheer, de postaanname en de bediening van de slagboom op zich nemen. Daarnaast loopt de medewerker controlerondes door het pand, signaleert en repareert defecten en schakelt indien nodig klusjesmannen en aannemers in. Deze huismeesters van 65plus In Goede Handen kunnen fulltime, parttime of tijdelijk bij u werken.
Onze huismeesters hebben een klantvriendelijke houding en zijn behulpzaam.
Van sleutelbeheer tot kleine reparaties: de flexkrachten pakken uiteenlopende taken op.
De huismeesters beschikken over een BHV-certificering en kunnen helpen bij ontruimingen.
De huismeesters van 65plus In Goede Handen onderhouden contact met de Vereniging van Eigenaren (VVE), leveranciers, aannemers en klussendiensten. De huismeester weet wie hij voor welke klus moet inschakelen. Daarnaast is de huismeester klantvriendelijk en gastvrij, breed inzetbaar én zij kunnen kleine reparaties en klussen zelf uitvoeren. De huismeesters beschikken over een BHV-certificaat (bedrijfshulpverlening) en kunnen helpen bij eventuele ontruimingen.
Wij hebben snel de juiste kandidaat voor u beschikbaar.
Onze consultant komt graag langs om kennis te maken
“Wij zetten uitzendkrachten van 65plus In Goede Handen in voor verschillende functies, zoals portier, klusjesman en kok in de artiestenfoyer.”
TheaterHangaar Directeur TheaterHangaar