65plus In Goede Handen heeft jarenlange ervaring in de arbeidsbemiddeling van facilitaire en dienstverlenende medewerkers. Wij plaatsen deze krachten bij uiteenlopende bedrijven en ondernemingen in heel Nederland. In ons bestand beschikken wij onder andere over secretaressen, medewerkers van een secretariaat en directiesecretaressen. Deze medewerkers ondersteunen uw directie of managementteam en kunnen zaken op zich nemen als planning, agendabeheer, het beheren van de mail en telefoon, het uitvoeren van administratieve zaken en het voorbereiden en notuleren van afspraken. Indien nodig kan de secretaresse ook taken delegeren naar bijvoorbeeld een executive assistent.

Het DNA van onze secretaressen

Ontdek de meerwaarde van de secretaressen vab 65plus In Goede Handen

  • Representatief

    Representatief

    Onze secretaressen hebben een net voorkomen en zijn sociaalvaardig.

  • Administratief

    Administratief

    Het uitvoeren van lichte én zware administratieve taken is geen probleem.

  • Breed inzetbaar

    Breed inzetbaar

    De flexkrachten pakken uiteenlopende taken op: van agendabeheer tot notuleren.

Meer over onze secretaressen

65plus In Goede Handen kan secretaressen plaatsen bij uiteenlopende bedrijven en ondernemingen in Nederland, zoals advocatenkantoren en banken, maar ook bij garagebedrijven en kleinere ondernemingen. Indien gewenst beschikken wij ook over medisch secretaressen die geplaatst kunnen worden bij een ziekenhuis of dokters- of tandartsenpraktijk. Onze secretaressen zijn computervaardig, kunnen lichte en zware administratieve zaken oppakken en zijn bovenal representatief en sociaalvaardig.

Actuele vacatures

Bekijk ons overzicht van actuele vacatures

  • Notulist VVE in Amsterdam-Centrum

    Amsterdam - MBO - NOORD-HOLLAND - OPROEP

    Solliciteer als notulist VVE beheer vergaderingen Heb je ervaring met het notuleren van vergaderingen en ben je op planningsbasis beschikbaar?...

Nieuws & Actualiteiten

“Wij zetten uitzendkrachten van 65plus In Goede Handen in voor verschillende functies, zoals portier, klusjesman en kok in de artiestenfoyer.”
TheaterHangaar Directeur TheaterHangaar

Deze klanten gingen u voor

Snel uw uitzendtarief berekenen?