
De dagelijkse werkzaamheden van een beheerder zijn onder andere het net, veilig en gebruiksvriendelijk houden van de locatie. Je voert hierbij de nodige taken uit, zoals het opruimen van de ruimtes en het monitoren van de aanwezige personen. Ondertussen sta je klaar om vragen van bezoekers te beantwoorden: je bent het eerste aanspreekpunt voor de bezoekers. Aan het eind van de dag kan er een dienstrapport en overdracht moeten worden opgeleverd, zodat de gehele organisatie op de hoogte is van de dagelijkse gebeurtenissen en werkzaamheden. Eventueel horen licht technische werkzaamheden en onderhoudswerkzaamheden bij jouw takenpakket.

Wil je een locatie niet onbeheerd laten en de taken hieromtrent uit handen geven? Onze flexkrachten kunnen je hierbij ondersteunen. Ervaar de meerwaarde van de kennis en ervaring van AOW-gerechtigde medewerkers. De beheerders zijn verantwoordelijk voor het net, veilig en gebruiksvriendelijk houden van de locatie. Ze voeren hierbij de nodige taken uit, zoals het opruimen van de ruimtes en het monitoren van de aanwezige personen. Ondertussen staan de beheerders klaar om vragen van bezoekers te beantwoorden. Onze beheerders zijn zonder probleem het eerste aanspreekpunt voor de bezoekers. Zij zijn stuk voor stuk representatief en klantvriendelijk. Aan het eind van de dag kan er een dienstrapport en overdracht worden opgeleverd, zodat de gehele organisatie op de hoogte is van de dagelijkse gebeurtenissen en werkzaamheden.
Het DNA van onze beheerders
Ontdek de meerwaarde van de beheerders van 65plus
-
Klantvriendelijk
De beheerders van 65plus zijn sociaalvaardig en dienstverlenend.
-
Verantwoordelijk
Onze uitzendkrachten werken gestructureerd en efficiënt.
-
Representatief
Bovenal zijn onze beheerders representatief: zij zijn zonder probleem het aanspreekpunt namens jouw organisatie.