65plus heeft jarenlange ervaring in de arbeidsbemiddeling van facilitaire en dienstverlenende AOW-gerechtigde medewerkers, zoals huismeesters. Als huismeester ben je het eerste aanspreekpunt voor facilitaire zaken in het gebouw, zoals defecten, schoonmaak en veiligheid. Hierbij neem je onder andere het sleutelbeheer, de postaanname en de bediening van de slagboom op je. Daarnaast loop je controlerondes door het pand, signaleer en repareer je defecten en schakel je indien nodig klusjesmannen en aannemers in. Wil je fulltime, parttime of tijdelijk als huismeester aan de slag, solliciteer dan op onze vacatures.
De huismeesters van 65plus onderhouden contact met de Vereniging van Eigenaren (VVE), leveranciers, aannemers en klussendiensten. De huismeester is het eerste aanspreekpunt voor facilitaire zaken in het gebouw, zoals defecten, schoonmaak en veiligheid. De medewerker heeft een eigen kantoor waar hij gasten, bezoekers en leveranciers ontvangt. Hierbij kan hij of zij het sleutelbeheer, de postaanname en de bediening van de slagboom op zich nemen. Daarnaast loopt de medewerker controlerondes door het pand, signaleert en repareert defecten en schakelt indien nodig klusjesmannen en aannemers in. De huismeesters beschikken over een BHV-certificaat en kunnen helpen bij eventuele ontruimingen.
Het DNA van onze huismeesters
Ontdek de meerwaarde van de huismeesters van 65plus
-
Klantvriendelijk
Onze huismeesters hebben een klantvriendelijke houding en zijn behulpzaam.
-
Alleskunners
Van sleutelbeheer tot kleine reparaties: de flexkrachten pakken uiteenlopende taken op.
-
Gecertificeerd
De huismeesters beschikken over een BHV-certificering en kunnen helpen bij ontruimingen.