
AOW-gerechtigd en een office baan? Hier kan het!
Bij binnenkomst in een kantoorpand, aan de telefoon of via de administratie: je vindt allerlei banen op kantoor. Office medewerkers vormen in veel gevallen het visitekaartje van het bedrijf, of je ze nu telefonisch spreekt of aan de receptie. Juist daarom wil je hier een kracht voor vinden die niet alleen jarenlange ervaring en vaardigheden meebrengt, maar ook een fijne werkethiek en oog voor detail. Dat is precies de reden waarom we bij 65plus zoveel AOW’ers weten te plaatsen bij verschillende banen in de zakelijke dienstverlening.

Dagelijkse gang van zaken
Een typische dag als office medewerker, of het nu gaat om een receptioniste, secretaresse of telefoniste, is dynamisch en gevarieerd. Vanaf dat het kantoor opent ben je de spil van de organisatie, verwelkom je gasten met een glimlach, beantwoord je telefoontjes en beheer je de agenda's van andere collega’s binnen het bedrijf. Als het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en klanten zorg je ervoor dat iedereen zich welkom voelt. Daarnaast ondersteun je bij administratieve taken, zoals het verwerken van inkomende en uitgaande post, het beheren van e-mails en het organiseren van vergaderingen.
Wat breng je mee?
Als een medewerker jouw bedrijf vertegenwoordigt, is het belangrijk te weten wat je kunt verwachten, omdat dit vaak de eerste indruk is die een klant of bezoeker van het bedrijf krijgt. Met een 65-plusser, die vaak over jarenlange ervaring beschikt, kun je rekenen op een professionele houding, maar de samenwerking gaat verder dan dat. AOW'ers hoeven technisch gezien niet meer te werken en doen dit vooral vanuit de behoefte om bezig te blijven met een baan waarin ze hun passie kwijt kunnen. Een medewerker die met plezier aan het werk is, brengt niet alleen voldoening voor zichzelf, maar biedt ook veel voordelen voor de werkgever, zoals een hogere betrokkenheid en een positieve sfeer op het kantoor.
Deze 65-plusser gingen je voor
Bij 65plus zal je niet de eerste AOW'er zijn die graag in de zakelijke dienstverlening wilt werken. Door de vele uiteenlopende vacatures maken we dagelijks werknemers en werkgevers blij met een nieuwe samenwerking. Een mooi voorbeeld is juridisch secretaresse Ina, die bij een advocatenkantoor werkt. "Niets doen is voor mij geen optie. Ik word daar niet gelukkig van, ga mij vervelen en verlies mijn interesses. Ik wilde dus weer heel graag aan het werk. Ik vind het ook belangrijk om mijn hersenen aan het werk te houden. Door te werken blijf ik ook bij de tijd. Ik ben ooit begonnen met steno en nu gaat alles digitaal. Een leven lang leren is een motto dat bij mij past. Zojuist nog mijn Wft Basis, zorg, schade particulier en consumptief krediet gedaan. Ik ben alweer op zoek naar een vervolg!"
Aan de slag in een office functie
Heb je zin om jouw waardevolle ervaring nieuw leven in te blazen binnen een office functie? 65plus biedt diverse vacatures binnen de zakelijke dienstverlening. Er zijn zeer uiteenlopende functies beschikbaar waarin je jouw kwaliteiten kunt inzetten, van telefoniste en secretaresse, tot receptioniste en administratief medewerker. Liever op zoek naar ervaren AOW’ers die jouw office team komen versterken? Plaats hier een vacature voor jouw organisatie. Met behulp van onze tool bereken je direct het juiste uitzendtarief voor de functie.