De zakelijke dienstverlening heeft veel te bieden

De authentieke gastvrijheid van een goede receptioniste. Of de specialistische kennis en ervaring van een doorgewinterde boekhouder. De ondersteunende, ontzorgende en verbindende kwaliteiten van deze functies, maar ook de specialistische kennis van hoger opgeleiden; ze zijn van onschatbare waarde voor organisaties, maar niet altijd eenvoudig te vinden. Om in office te faciliteren heeft 65plus een groep flexibele, loyale medewerkers beschikbaar, die dankzij hun levens- en werkervaring van grote meerwaarde zijn. En voor senioren is dit een unieke kans om te blijven werken en van toegevoegde waarde te zijn voor de zakelijke dienstverlening.

Werken in uiteenlopende office functies

Werken in uiteenlopende office functies

Bij 65plus werken we in alle vakgebieden in office. Of je nu op zoek bent naar een baan in een ondersteunende functie als secretaresse, receptioniste of administratief medewerker, of als opdrachtgever flexibel en hoogopgeleid personeel nodig hebt om de vacatures van specialistische functies te vullen, ben je bij ons aan het juiste adres. Het maakt niet uit welke office functie je voorkeur heeft, wij hebben de expertise en ervaring om de juiste match te maken tussen opdrachtgevers en personeel.

De meerwaarde van senioren in office functies

Onze senioren hebben jarenlange ervaring met office werkzaamheden. Zij werken graag door binnen hun vakgebied en dragen met plezier hun waardevolle kennis over. Gemotiveerde en betrouwbare werknemers die beschikken over de benodigde kwalificaties en die hun kennis en ervaring in een team willen delen én van elkaar willen leren. Het zijn stuk voor stuk unieke en flexibele mensen die een team kunnen verbinden en bijdragen aan de cultuur en doelstellingen van een organisatie.

Wat wij je bij 65plus bieden

  • Snelheid

    We krijgen snel de juiste persoon op de juiste plek.

  • Betrouwbaarheid

    We zijn al sinds 1975 actief binnen de arbeidsbemiddeling van senioren.

  • Kwaliteit

    Wij zorgen voor een uitstekende match tussen kandidaat en opdrachtgever.

Wij faciliteren het arbeidsproces van A tot Z

65plus is marktleider in het flexibel en duurzaam inzetten van senioren in de dienstverlenende sector. Een specialisatie die wij al sinds 1975 tot in de puntjes beheersen. We kijken samen met onze opdrachtgevers aan welke kwaliteiten behoefte is en hoe we de functie kunnen invullen vanuit onze pool van kandidaten. Vanuit onze expertise weten we mensen te werven en selecteren die langdurig verbonden blijven aan een organisatie. Zo maken we in de zakelijke dienstverlening samen het verschil.

  • Aan de slag

    Kunnen wij je ondersteunen in jouw zoektocht naar een leuke baan? Bekijk de vacaturepagina voor onze actuele vacatures.

  • Plaats je vacature

    Wil je een vacature bij 65plus uitzetten? Wij zoeken vrijblijvend voor je naar de meest geschikte kandidaten.

Ervaringen van anderen

Hoe ervaren anderen werken met 65plus?

Onze actuele office vacatures

  • Plaats Centrum, Amersfoort
    Regio Gelderland
    Uren 24-32
    Niveau MBO
    Uurloon  16,50

    Ga werken als juridisch secretaresse Advocatenkantoor Amersfoort

    Wij zijn op zoek naar een juridisch secretaresse die de volgende taken zou kunnen verrichten. We zijn niet...

  • Plaats Rijswijk
    Regio Zuid-Holland
    Uren 12-24
    Niveau MBO
    Uurloon  13,27

    Nog niet achter de spreekwoordelijke geraniums? Ga aan het werk als klantenservice medewerker in de regio Rijswijk!

    Al sinds 1975 zijn wij marktleider in het creëren van...

  • Plaats Leidschendam
    Regio Zuid-Holland
    Uren 12-24
    Niveau MBO
    Uurloon  13,27

    Ben jij sociaal en oplossingsgericht? Ga aan de slag als klantenservice medewerker!

    Ons team maakt dagelijks de ideale match tussen onze opdrachtgevers en onze...

Inschrijven - Jouw droombaan
niet gevonden?

Geen passende vacatures? Schrijf je vrijbljivend in voor banen in de zakelijke dienstverlening (office).

Open sollicitatie - Office